استقلال خوزستان با وجود اعلام و انتخاب سرمربی جدید خود، همچنان در وضعیت نامشخصی به‌ویژه از نظر مدیریتی قرار دارد.
کد خبر: ۶۰۵۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱ 14 May 2018

در حالی‌که هنوز یک هفته هم از انتخاب صمد مرفاوی به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال خوزستان نگذشته است، اخبار ضد و نقیضی از اطراف این تیم پیرامون بحث تغییر مالکیت آن شنیده می‌شود.

استقلال خوزستان که با مالکیت عبدالرضا موسوی فصل گذشته را سپری کرد، چندی قبل با عبدالله ویسی قطع همکاری کرده و عبدالصمد مرفاوی توسط محمد سلطانی مدیرعامل این باشگاه به‌عنوان سرمربی انتخاب شد که عبدالله ویسی بلافاصله پس از این جابجایی اعلام کرد این انتصاب املا نمایشی و برای تقابل با وی از سوی سلطانی صورت گرفته است.

طبق اعلام یک منبع آگاه از باشگاه استقلال خوزستان، بحث مالکیت شرکت گروه ملی در وضعیت نامشخصی قرار دارد و احتمال تغییر در رأس امور این کارخانه بسیار محتمل است. بنابراین هنوز تصمیم مدیران این کارخانه برای نحوه تیم‌داری مشخص نیست و انتخاب سرمربی جدید وقتی هنوز تصمیم مدیران گروه ملی برای تیم‌داری جدی نیست، منطقی به‌نظر نمی‌رسد.

به‌هرحال آنچه که به‌وضوح مشخص است این است که اگر مسئولان باشگاه استقلال خوزستان قصد ادامه تیم‌داری را دارند باید با برنامه‌ریزی دقیق‌تر و اقتدار بیشتری کار خود را پیش ببرند تا این تیم دوباره دچار مسائل و حواشی فصل قبل نشود.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار