معاون اقتصادی استاندار:
معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان گفت: هدفگذاری ما ایجاد یک مرکز توسعه IT با کمک شرکت فناپ در استان خوزستان و ایجاد دو هزار فرصت شغلی در همین زمینه است که با همکاری دولت، بخش خصوصی و بخش عمومی تحقق پیدا خواهد کرد.
کد خبر: ۶۰۵۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ 14 May 2018

علی بحرینی مقدم در حاشیه امضای تفاهم‌نامه همکاری میان استانداری خوزستان و شرکت فناپ در نمایشگاه الکامپ اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما از حدود یک سال پیش همکاری در زمینه پنجره واحد سرمایه‌گذاری را با شرکت فناپ آغاز کردیم که فاز اول آن به اتمام رسیده و توانستیم یکی از تکالیف ملی را در استان رقم بزنیم.

وی افزود: پنجره واحد سرمایه‌گذاری که فاز اول آن افتتاح می‌شود قرار است که به عنوان پروژه ملی در سطح استان‌ها اجرا شود.

معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان با اشاره به توانمندی‌هایی که از لحاظ نیروهای خبره و دانش‌آموختگان ICT و ظرفیت‌هایی که برای استفاده از این تکنولوژی و فناوری در خوزستان وجود دارد، گفت: دولت در طرح اشتغال فراگیر هدفگذاری کرده است که در سال 97 بیش از 970 هزار فرصت شغلی ایجاد کند که از این تعداد حدود 90 هزار فرصت شغلی در زمینه ICT است.

بحرینی مقدم ادامه داد: ما به تفاهم رسیدیم که در این زمینه در بحث استارتاپ‌ها، شتابدهنده‌ها، تولید محتوا، شهر هوشمند و... همکاری‌های نزدیکی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: هدفگذاری ما ایجاد یک مرکز توسعه IT با کمک شرکت فناپ در استان خوزستان و ایجاد دو هزار فرصت شغلی در همین زمینه است که با همکاری دولت، بخش خصوصی و بخش عمومی تحقق پیدا خواهد کرد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار