حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید مجتبی ملکی :
مشاور عالی وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش کشورگفت: حضور روحانیون در آموزش و پرورش باید همراه با کاهش آسیب‌های اجتماعی باشد.
کد خبر: ۶۰۵۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶ 14 May 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید مجتبی ملکی مشاور عالی وزیر و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش کشور در نشست تخصصی اعضای کمیته همکاری حوزه و آموزش و پرورش استان اظهار داشت: تمام شما مدیران و طلبه‌ها نمایندگان انقلابی و شخصیت‌های بزرگ استان خود هستید که وظیفه خطیر تعلیم و تربیت جوان ها را به عهده دارید.

وی افزود: قرآن کریم به دور از تالیفات جمله به جمله، کلمه به کلمه و حساب شده٬ به تربیت انسان‌ها پرداخته و خداوند مربی موجودات و انسان‌ها شده است. ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که تمام کشورها برای رسیدن به اهداف خود از آموزش و پرورش کودکان استفاده می‌کنند.

‌ملکی بیان کرد: باید دنبال طرح نو تربیتی باشید. امام خامنه‌ای از سال 91 بر سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش تاکید می‌کند که تمام نهادهای آموزشی باید آن را اجرا کنند که 43 راهکار از آن به صورت مستقیم به ظرفیت‌های حوزه علمیه بر می‌گردد.

مشاور عالی وزیر آموزش و پرورش گفت: با حضور روحانیون در آموزش و پرورش و قرار گرفتن در راستای تربیت٬ باید آمار طلاق، اعتیاد، ناهنجارهای اجتماعی کاهش پیدا کند ولی ما شاهد افزایش این آمارها هستیم که نشان از کم کاری است و باید جبران شود.

وی در پایان خاطر‌نشان کرد: فعالیت‌های تربیتی و آموزشی همواره باید همراه با عشق، علاقه و ایمان باشد تا با الگوگیری از امامان و اهل بیت در امر تربیت موفق عمل کنیم. حوزه‌های علمیه برای تربیت طرح نو ارائه و برای کتب آموزشی مطلب بدهند و آموزش و پرورش آن را باید اجرا کند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار