کمیته انضباطی فدراسیون کشتی با احضار برادران عبدولی و شش فرد متخلف در انتخابی تیم‌ملی، فردا (سه‌شنبه) تشکیل جلسه داده و رای متخلفان را اعلام می‌کند.
کد خبر: ۶۰۵۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰ 14 May 2018

کمیته انضباطی فدراسیون کشتی با احضار سعید و سامان عبدولی و شش فرد متخلف در انتخابی تیم‌ملی، فردا (سه‌شنبه) تشکیل جلسه می‌دهد تا به اتفاقات رخ داده در این رقابت‌ها رسیدگی کند. قرار است بلافاصله پس از پایان جلسه رای متخلفان نیز اعلام شود.

سعید عبدولی در دومین مبارزه خود در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی به مصاف ایمان انصاری از تهران رفت و در حالی که ۲ بر صفر از حریف خود پیش بود به دلیل زدن ضربات سر به صورت حریف در جریان مبارزه، با واکنش حریف روبه‌رو شد و به دلیل ادامه‌دار شدن این درگیری و گلاویزشدن دو کشتی‌گیر، هر دو با رای داوران دیسکالیفه و از رقابت‌ها اخراج شدند.

در جریان مبارزه وزن ۶۳ کیلوگرم انتخابی مرحله نهایی تیم ملی نیز سامان عبدولی در چهارمین مبارزه خود مقابل محمد نوربخش به روی تشک رفت و در حالی‌که یک بر یک تا ثانیه‌های پایانی شکست خورده بود به داوری اعتراض‌های بی مورد داشت و در نهایت نیز با دو ضربه سر محکم به صورت نوربخش باعث شکافته شدن ابروی حریف و جاری شدن خون از صورت وی شد.

همچنین در جلسه شورای فنی کشتی فرنگی که روز گذشته (دوشنبه) با حضور تمامی اعضا و رییس فدراسیون برگزار شد، بیشتر اعضای شورای فنی به دلیل بی‌اخلاقی سعید عبدولی در جریان مسابقات انتخابی تیم‌ملی با حضور او در بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی پیش‌رو مخالفت کردند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: سعید عبدولی ، کشتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار