معاون پرورشی، فرهنگی آموزش و پرورش خوزستان گفت: پیش‌بینی می‌شود حدود 35 هزار دانش‌آموز در برنامه‌های اوقات فراغت آموزش و پرورش استان در تابستان 97 شرکت کنند.
کد خبر: ۶۰۶۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸ 16 May 2018

مهدی رفیعی‌دهکردی با اشاره به اینکه ستاد اوقات فراغت در استان تشکیل شده است، اظهار کرد: جذب حداکثری دانش‌آموزان در کلاس‌های اوقات فراغت از برنامه‌های ستاد اوقات فراغت و پایگاه‌های تابستانه در خوزستان است.

وی با بیان اینکه اولویت پایگاه‌های اوقات فراغت جذب دانش‌آموزان مناطق محروم است، گفت: فعالیت‌های صورت گرفته در این پایگاه‌ها در ساحت‌های عبادی، اخلاقی و تربیتی بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

رفیعی با تاکید بر اینکه فعالیت‌های پایگاه‌های اوقات فراغت با محوریت حمایت از کالای ایرانی انجام می‌شود، تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه و بازارچه‌های دانش‌آموزی از برنامه‌هایی است که در این پایگاه‌ها اجرا می‌شود.

معاون پرورشی، فرهنگی آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه دانش‌آموزان در 52 رشته و 241 پایگاه اوقات فراغت در استان می‌توانند فعالیت کنند، افزود: کانون‌های فرهنگی تربیتی، کانون‌های فرهنگی اجتماعی محله، مدارس قرآن، کانون‌های ورزشی، پژوهش‌سراها و اردوگاه دائمی، بخشی از پایگاه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در استان خوزستان است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار