عضو شورای شهر اهواز عنوان کرد:
عضو شورای شهر اهواز گفت: در حال حاضر رایزنی در خصوص سرمایه‌گذاری شهرک سلامت اهواز در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود عملیات اجرایی احداث این شهرک به زودی آغاز شود.
کد خبر: ۶۰۶۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۶ 15 May 2018

فتح‌الله حاجتی با اشاره به بازدید اعضای شورای شهر از محل در نظر گرفته شده برای احداث شهرک سلامت اهواز اظهار کرد: زمین در نظر گرفته شده برای پروژه احداث شهرک سلامت اهواز واقع در منطقه کیان‌شهر و روبه‌روی منطقه زردشت است که زمین این پروژه از سوی شهرداری اهواز تخصیص داده می‌شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر رایزنی در خصوص سرمایه‌گذاری این پروژه در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود عملیات اجرایی احداث این شهرک به زودی آغاز شود.

عضو شورای شهر اهواز بیان کرد: قرار بر این است که پس از بهره‌برداری از این پروژه، همه پزشکان شهر اهواز در شهرک سلامت فعالیت کنند و کلیه تجهیزات پزشکی نیز در این شهرک استقرار می‌یابند بدین ترتیب دیگر مردم جهت مراجعه به پزشکان سردرگم نمی‌شوند.

حاجتی گفت: در حال حاضر در منطقه خوزستان و چهار استان مجاور و کشورهای عربی همسایه تنها دو دستگاه رادیوتراپی وجود دارد اما با احداث شهرک سلامت اهواز حداقل 12 دستگاه رادیوتراپی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه با احداث شهرک سلامت اهواز از بار ترافیک هسته مرکزی شهر کاسته می‌شود، افزود: همچنین با بهره‌بردای از این شهرک برای 6 تا 7 هزار نفر اشتغال‌زایی می‌شود.

عضو شورای شهر اهواز بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود روند اجرای پروژه احداث شهرک سلامت اهواز پنج سال طول بکشد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار