معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان:
معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: به رغم تلاش های صورت گرفته، هنوز مدارس کانکسی درخوزستان وجود دارد.
کد خبر: ۶۰۶۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰ 15 May 2018

علی حسین حسین زاده در بیستمین جشنواره خیران مدرسه ساز خوزستان که پیش اط ظهر امروز در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: دنیای امروز با مشکلات فراوانی روبرو است اما به برکت خون شهدا و هدایت های مقام معظم رهبری بحمدالله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در چنین جایگاه مقتدرانه ای قرار گرفته و این جایگاه شاخص ها و مؤلفه هایی را به نظام مقدس بخشیده شده است.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین مؤلفه ها بحث نیروی انسانی است، ادامه داد: امروزه در دانشگاه های کشور حدود ۵ میلیون نفر مشغول به تحصیل هستند؛ در دنیای امروز که در بحث توسعه و پیشرفت مهمترین شاخص را نیروی انسانی تحصیلکرده می دانند، ایران چنین وضعیت بی نظیری در منطقه دارد.

حسین زاده بیان کرد: اقدام خیران مدرسه ساز تنها یک فعالیت سخت افزاری نیست بلکه پیامدهای نرم افزاری این حرکت امروز در کنار دیگر اقدامات چنین جایگاهی را به کشور ایران بخشیده است.

وی با بیان اینکه امروزه محور توسعه انسان است، یادآور شد: در دو دهه اخیر در کنار سرمایه های مادی اگر کشوری فاقد این سرمایه های انسانی باشد امکان توسعه و پیشرفت آن فراهم نیست.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان ، اظهار کرد: بر اساس آموزه های اعتقادی و فرهنگی افراد فراوانی در این گونه حرکت ها مشارکت دارند که از اقدامات ویژه خیران تشکر و قدردانی می کنیم.

وی بیان کرد: امروزه با پشتیبانی استاندار و مدیریت فعلی اداره کل نوسازی خوزستان و آموزش و پرورش استان روند خوبی در حوزه آموزش و پرورش ایجاد شده ولی با وجود همه این اقدامات کمبودهای فراوانی به جای مانده است؛ متأسفانه هنوز هم مدارس کانکسی در خوزستان داریم.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار