معاون فنی و امور زیربنایی منطقه آزاد اروند:
معاون فنی و امور زیربنایی منطقه آزاد اروند گفت: طی موافقت نامه‌ای روند انتخاب پیمانکار برای اجرای برنامه توسه‌ای منطقه آزاد اروند به دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان واگذار شده است، تمامی ارگان‌های مربوطه ملزم به رعایت قوانین در این روند هستند.
کد خبر: ۶۰۶۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۱ 15 May 2018

موعود شمخانی با تأکید بر لزوم اجرای برنامه توسعه‌ای منطقه آزاد طبق قوانین مطرح شده اظهار داشت: سازمان منطقه آزاد اروند در انعقاد موافقت‌نامه‌های اخیر خود با دستگاه‌های اجرایی انتظار دارد روند اخذ و انتخاب پیمانکار برای کارهای زیرساختی شهری و روستایی توسط دستگاه‌هایی اجرایی خدمات‌رسان از جمله شهرداری، اداره آب و فاضلاب و اداره برق جنوب دقیقاً مطابق قانون و روندهای قانونی انجام شود.

به گزارش"تابناک" وی افزود: سازمان نیز اعتبارات لازم برای اجرای این پروژه‌ها را بر عهده گرفت، اما هیچ دخل و تصرفی در انتخاب و اخذ پیمانکار نخواهد داشت بلکه این مهم با مسئولیت کامل دستگاه مربوطه صورت می‌پذیرد.

معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند در ادامه یادآور شد: نظارت بر کیفیت اجرای پروژه توسط معاونت عمران سازمان منطقه آزاد اروند انجام می‌شود، و مسئولیت انتخاب پیمانکار، اجرا و بهره‌برداری از پروژه‌های مشمول موافقت‌نامه‌های ذکرشده، بالطبع با دستگاه‌های مربوطه است.

شمخانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود متذکر شد: در صورت اثبات هر گونه تخلف در روند اخذ پیمانکار توسط دستگاه‌های ذی‌ربط، موافقت‌نامه اجرای کار باطل خواهد شد و مسئولین دستگاه مربوطه نیز به ارگان‌های نظارتی برای رسیدگی به تخلفات معرفی خواهند شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رسیدگی و توجه به توسعه عمرانی روستاها در منطقه آزاد اروند بالطبع تأثیر قابل توجهی در مهاجرت معکوس از روستاها به شهر خواهد داشت و زمینه‌ای برای توسعه اقتصاد روستایی در بخش‌های مختلف ایجاد می‌کند، خوشبختانه دولت دوازدهم با اخذ تدابیری در منطقه آزاد اروند کمک زیادی به بهسازی و نوسازی زیرساخت‌های عمرانی، فرهنگی، بهداشتی و آموزشی داشته که بسیار قابل‌تقدیر است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار