رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به شرایط زیرساخت‌ها‌ی تأمین انرژی سیستم‌های مراکز درمان در خوزستان و نزدیکی فصل گرما و خطر قطعی برق گفت: شرایط مناسبی برای مدت طولانی در سیستم‌های نگهداشت زنجیره سرما در مراکز درمانی خوزستان وجود ندارد.
کد خبر: ۶۰۶۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸ 16 May 2018

دکتر ایرج نظری در جلسه کارگروه تخصصی بهداشت و درمان مدیریت بحران که امروز (26 اردیبهشت‌ماه) برگزار شد، اظهار کرد: خشکسالی حاصل تغییراتی است که سال‌های سال در این منطقه رخ داده و به ما ارث رسیده است.

وی با اشاره به صحبت‌های برخی مدیران حاضر در جلسه مبنی بر اینکه حقوق پرسنل خود را جهت ایجاد مراکز برای خدمت‌رسانی به مردم پرداخت نکرده‌اند، گفت: زمانی که ما شرایط اولیه را برای کسی که باید آهک‌پاشی کند را فراهم نمی‌کنیم این فرد به چه امیدی کار کند؟

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: باید بزرگان استان خوزستان سعی کنند به سمت مردم بیایند و مشکلات را با هم حل کنیم و اگر چنین نکنند قطعا مشکل حل نخواهد شد. همچنین باید به تدریج این خطر را به گوش کسانی برسانیم که در حال آهک‌پاشی هستند. باید مدیران میانی و در نهایت مجری اصلی این خطر را احساس کنند. باید این پیام خطر را به دوردستان که در حال خدمت به مردم هستند برسانیم تا مشکلات برطرف شوند.

وی گفت: متأسفانه برخی از شهرهای خوزستان در خصوص لایروبی جوی‌های روباز و آهک‌پاشی دچار مشکل جدی هستند که باید در این زمینه اقدام شود.

نظری گفت: اختلاف نظرهایی در خصوص آمار دانشگاه علوم پزشکی اهواز با سازمان‌های دیگر وجود دارد. بنابراین امیدوارم با بازدیدهای مشترک کارشناسان ما و سازمان‌های دیگر تفاهم بیشتری ایجاد شود.

وی با اشاره به شرایط زیرساخت‌ها‌ی تأمین انرژی سیستم‌های مراکز درمان در خوزستان و نزدیکی فصل گرما و خطر قطعی برق گفت: شرایط مناسبی برای مدت طولانی در سیستم‌های نگهداشت زنجیره سرما در مراکز درمانی خوزستان وجود ندارد. برای ایجاد شرایط بهتر باید از نظر اعتبارات به ما کمک شود. دیگر فرصتی نیست و اگر قرار است کاری انجام شود باید هر چه سریعتر شرایط فراهم شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار