باشگاه صنعت نفت آبادان برای تصدی سمت سرمربیگری این تیم در لیگ برتر، به دنبال یک سرمربی اروپایی است.
کد خبر: ۶۰۶۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷ 17 May 2018

علیرغم گزینه‌های مختلفی که از سوی رسانه‌های مختلف برای سرمربیگری تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در فصل آینده لیگ برتر مطرح می‌شود، تمامی این گزینه‌ها در حد گمانه‌زنی بوده و وجاهت رسمی و قطعی نداشته است.

بر همین اساس، اخبار موثق از باشگاه صنعت نفت آبادان حاکی از تلاش مدیرعامل این باشگاه برای به خدمت گرفتن یک سرمربی پرتغالی است، این اخبار متناقض حاکی از معرفی سرمربی طلایی‌پوشان تا بیست روز آینده و پیش از آغاز رقابت‌های جام جهانی دارد.

در صورت منتفی شدن گزینه پرتغالی، یک مربی رزومه‌دار داخلی که سابقه قهرمانی در لیگ برتر را در کارنامه دارد، مد نظر طلایی‌پوشان قرار دارد.

در حالی که تا تعیین تکیلف مربی جدید این تیم، فرصت زیادی تا آغاز لیگ برتر فوتبال باقی نمی‌ماند، مشخص نیست که مدیران این باشگاه چه فکری برای حل معضل فوت وقت در بازار نقل و انتقالات کرده‌اند.

مدیران باشگاه صنعت نفت پس از نشان دادن عدم تمایل برای تمدید قرارداد فراز کمالوند، در تکاپوی جذب یک مربی اروپایی (مشخصاً پرتغالی) قرار دارند.

آلفردو کاسیمرو، خوزه آلبرتو کاستا و کارلوس مانوئل پیش از این از کشور پرتغال هدایت صنعت نفت را بر عهده داشتند که دو تن از آنان توسط علی عیسی‌زاده، مدیرعامل فعلی این باشگاه به خدمت گرفته شده‌اند.

 

منبع: فارس

برچسب ها: نفت آبادان ، فوتبال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار