مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: در حال ساخت مدرسه دوازده‌کلاسه خیرساز برای کودکان اوتیسمی هستیم که در مراحل پایانی ساخت است و تا 40 روز آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۶۰۶۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵ 16 May 2018

رضا رضایی در حاشیه آیین کلنگ‌زنی چهار مدرسه استثنایی در بهارستان اهواز در جمع خبرنگارن، اظهار کرد: ما چهار فضای آموزشی دوازده‌کلاسه برای دانش‌آموزان استثنایی پیش‌بینی کردیم که دو واحد در اهواز، یک واحد در کارون و یک واحد در شهرستان باوی قرار دارد که نیاز مبرم داشتند و عملیات اجرایی ساخت این فضاها آغاز شده است و پیش‌بینی می‌کنیم برای سال آینده تحصیلی آماده بهره‌برداری شود.

وی افزود: سال گذشته نیز عملیات اجرایی یک مدرسه خیرساز استثنایی در اندیمشک آغاز شد که تا 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا مهرماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان افزود: همچنین در حال ساخت یک مدرسه دوازده‌کلاسه خیرساز برای کودکان اوتیسمی هستیم که در مراحل پایانی ساخت است و تا 40 روز آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

رضایی در خصوص پروژه‌های امروز آموزش و پرورش تصریح کرد: صبح امروز نیز پروژه دوازده‌کلاسه متوسطه دوره اول شهدای صنعت نفت را در مجموعه دو هزار واحدی نفت به مرحله بهره‌برداری رساندیم که سه و نیم میلیارد تومان برای آن هزینه شد. کلنگ‌زنی دبیرستان 9 کلاسه نیز در مجموعه دو هزار واحدی نفت انجام شد و اولین سالن ورزشی کودکان استثنایی خوزستان را افتتاح کردیم. همچنین امروز یک مدرسه دوازده‌کلاسه را در منطقه مهدیس کلنگ‌زنی کردیم که تا مهر ماه افتتاح می‌شود. روز گذشته نیز مجتمع آموزشی هجده‌کلاسه در آبادان افتتاح شد

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار