نماینده مردم خرمشهر:
نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس گفت: راه‌یابی تیم کارون اروند به لیگ دسته یک خرمشهر را در امر فوتبال زنده کرد و اکنون باید همه مسوولان از این تیم حمایت کنند.
کد خبر: ۶۰۷۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱ 17 May 2018

عبدالله سامری با اشاره به وضعیت تیم کارون اروند خرمشهر، اظهار کرد: باید از مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند تشکر و قدردانی کرد، چرا که اگر حمایت مالی این سازمان نبود، تیم کارون اروند به دسته یک فوتبال کشور راه پیدا نمی‌کرد و این خوشحالی در شهر پدید نمی‌آمد.

وی عنوان کرد: ما اکنون به دنبال حمایت این تیم برای موفقیت در لیگ یک کشور و سپس راهیابی به لیگ برتر فوتبال هستیم و در این زمینه با مدیر عامل تیم و دیگر اعضاء صحبت‌هایی داشتیم.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: خرمشهر در امر فوتبال ظرفیت و پتانسیل بالایی دارد و مدیرعامل تیم کارون اروند نیز به این استعداد بومی توجه دارد و چندین بازیکن جوان خرمشهری را وارد تیم کرده است.

وی عنوان کرد: فوتبال خرمشهر و ظرفیت جوانان در این زمینه در چندین سال اخیر به نابودی کشیده شده بود، اما اکنون با راه یافتن تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر به لیگ دسته یک نام خرمشهر در امر فوتبال بار دیگر زنده شد.

سامری اظهار کرد: اکنون با توجه به راه‌یابی تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر به لیگ دسته یک کشور لازم است که همه مسؤولان در کنار هم برای خوب نتیجه گرفتن این تیم و همچنین ایجاد مقدمات برای راه‌یابی به لیگ برتر فوتبال تلاش و اقدام کنند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار