کد خبر: ۶۰۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸ 12 July 2015
مدیر فرهنگی آموزشی منطقه آزاد ارس از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری برای مساعدت به مرمت و تجهیز مدارس این منطقه با اعتبار 7.5 میلیارد ریال خبر داد.
به گزارش خبرنگار ما و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس ابراهیم نصیری اظهار داشت: با انعقاد تفاهم‌نامه‌هایی که به امضای مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس و مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی رسیده است در 3 ماه آتی در مجموع مبلغ 7.5 میلیارد ریال در خصوص مرمت و بهسازی فضاهای آموزشی و مدارس واقع در محدوده منطقه آزاد ارس و خرید و نصب تجهیزات آموزشی هزینه می‌شود.

وی گفت: در همین زمینه کارشناسی لازم برای شناسایی نیازهای عمرانی مدارس منطقه در سال تحصیلی جدید با حضور کارشناسان آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان انجام یافته و به زودی عملیات اجرایی این پروژه آغاز می‌شود.

نصیری افزود: عملیات عمرانی محوطه‌سازی مدرسه راهنمایی معرفت، خرید و نصب کتابخانه کلاسی در مقطع ابتدایی، تامین کتب کمک آموزشی کتابخانه‌های مدارس، خرید نیمکت و صندلی دانش‌آموزی، میز آموزگار و ویدئو پروژکتور و برد هوشمند و خرید تجهیزات ورزشی از مفاد دیگر تفاهم‌نامه‌های منعقده است.

نصیری گفت: از اعتبار درنظر گرفته شده مبلغ 250 میلیون تومان صرفا برای خرید و نصب تجهیزات هوشمندسازی در مدارس محدوده منطقه در نظر گرفته شده که پیش از آغاز سال تحصیلی جدید انجام خواهد یافت.

وی ارتقای کیفی آموزش در منطقه را از اهداف سازمان منطقه آزاد ارس در این منطقه عنوان کرد و گفت: دیدگاه مناسب مدیریت عامل سازمان به ارتقای کمی و کیفی آموزش بویژه آموزش‌های رسمی در منطقه از سال گذشته زمینه‌ساز اقدامات مناسبی برای احداث فضاهای جدید آموزشی و بهسازی فضاهای فعلی در منطقه بوده است.

مدیر فرهنگی آموزشی منطقه آزاد ارس از نصب کتابخانه کلاسی و خرید کتب کمک آموزشی در مدارس محدوده خداآفرین منطقه خبر داد و افزود: در سال 93 نیز در کنار آغاز احداث یک باب مدرسه 12 کلاسه در جلفا با اعتبار 23 میلیارد ریال، برای انجام امور عمرانی بالغ بر 2 میلیارد ریال و برای مساعدت به امور جاری و فرهنگی و تجهیز مدارس منطقه یک میلیارد ریال هزینه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :