کد خبر: ۶۰۹۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۵ 22 May 2018

نماینده مردم اهواز در مجلس در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اتفاقی که روز گذشته برای یکی از خبرنگاران استان روی داد ضمن ابراز تاسف از این حادثه گفت: از همان ابتدا که این خبر را شنیدم پیگیری کردم و خوشبختانه طبق گزارشی که به بنده رسیده است مسئولان شهرداری بلافاصله خبرنگار مزبور را مورد تفقد و دلجویی قرار داده و بابت برخورد یکی از نیروهای خدماتی با وی عذرخواهی کرده اند که اقدام بجا و خوبی بوده است.


وی در عین حال گفت: خبرنگاران در هنگام وقوع حوادث و رویدادها رسالت حرفه ای خود را انجام می دهند و لازم است همه نیروهای عملیاتی، خدماتی و همچنین در موارد مشابه زحمتکشان انتظامی و اورژانس و... در چنین مواقعی فضای لازم برای انجام وظایف خبرنگاران را فراهم کنند.


ساری گفت: در چنین مواقعی همانگونه که نیروهای اورژانس، آتش نشانی و... وظایف شان را انجام می دهند خبرنگاران و عکاسان هم وظایف حرفه ای شان را انجام می دهند و لازم است آموزش های لازم به همه نیروهای خدماتی و عملیاتی در این زمینه داده شود و خبرنگاران مزاحم تلقی نشوند و همه بدانند اطلاع رسانی رسالت ضروری اهالی رسانه در جامعه است و بهمین دلیل انها باید مورد تکریم و احترام باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار