نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان:
نماینده مردم بندرماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندرامام گفت: با رایزنی‌های انجام شده به زودی ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی با بهره چهار درصد به شهرداری هندیجان پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۶۰۹۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱ 23 May 2018

علی گلمرادی اظهار کرد: وضعیت موجود شهرستان هندیجان وضعیت مطلوبی نیست و مردم با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند و ضرورت دارد برای برون‌رفت از وضعیت نامطلوب فعلی و رفع برخی مشکلات شهری، همکاری و مساعدت خوبی با شهرداری و شورای اسلامی این شهرستان صورت گیرد.

وی افزود: در صورت توانمندسازی شهرداری‌ها و شورای اسلامی این شهرستان می‌توان اقدامات موثری در راستای توسعه بازار، ساماندهی ورودی‌های شهر، آسفالت معابر، پرداخت بدهی‌های انباشته شده، توسعه صنعت گردشگری و دیگر مشکلات عمرانی در این شهرستان که از ظرفیت خوبی برخوردار است، انجام داد.

نماینده مردم بندرماهشهر، هندیجان، امیدیه و بندرامام خمینی (ره) در مجلس شورای اسلامی در ادامه از پرداخت ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به شهرداری هندیجان خبر داد و گفت: امروز نشست مسئولان شهرستان هندیجان با معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان همیاری شهرداری‌های کشور در محل این سازمان برگزار شد.

وی بیان کرد: در این جلسه با رایزنی‌های انجام شده موافقت ضمنی شاپور رستمی معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان همیاری شهرداری‌های کشور برای اعطای ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی با بهره کم چهار درصد اخذ شده که در صورت ارائه طرح‌های درآمدزا از سوی شهرداری و شورای اسلامی هندیجان این تسهیلات به این شهرستان پرداخت می‌شود.

گلمرادی ادامه داد: در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر در رابطه با مشکلات عمرانی و زیرساختی شهرستان هندیجان، معاون سازمان همیاری شهرداری‌های کشور برای واگذاری قیر رایگان برای آسفالت معابر و واگذاری ماشین‌آلات مورد نیاز شهرداری نیز قول مساعد داد.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی (ره) در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برگزاری این جلسه و طرح مسائل و مشکلات شهرستان هندیجان نویدبخش رفع مشکلات شهرداری و شورای اسلامی سایر شهرستان‌های حوزه انتخابیه است، این موضوع با توجه به همراهی سازمان همیاری شهرداری‌های کشور و ضرورت افزایش رفاه و رضایت شهروندان در دستور کار قرار گرفته است.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار