رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول گفت: تعداد هشت متن برتر نمایشی به مرحله نهایی اجرای نمایشنامه‌خوانی که از هشت تا 10 خرداد 97 همزمان با ایام روز مقاومت و پایداری دزفول برگزار می‌شود راه یافتند.
کد خبر: ۶۱۰۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱ 23 May 2018

نادر سعادتی‌فرد اظهار کرد: پس از انتشار فراخوان سومین همایش نمایشنامه‌خوانی مقاومت با شعار "اخلاق برای همه" توسط انجمن هنرهای نمایشی دزفول تعداد ١٥ اثر از شهرستان دزفول به دبیرخانه این همایش ارسال شد که پس از بررسی متون ارسالی توسط هیات داوران بازخوان، تعداد ٨ متن برتر را برای شرکت در این همایش معرفی کرد.

وی افزود: کافه سایه، به کارگردانی حجت‌الله شاهرخی، یک + سه به کارگردانی هوشنگ بهرامی، زنی که مردش را گم کرد به کارگردانی سوسن بشیرذرتی، آخرین نامه، به کارگردانی مهدی عبدشاه‌زاده، مشق عشق، به کارگردانی محمد شهروزیان، شب‌های آوینیون به کارگردانی عبدالرضا صفامهر، شب یاس و یأس به کارگردانی ندا درآمد و دالتون‌ها و ننه قمر به کارگردانی محمد شهروز آثار راه یافته به مرحله نهایی هستند.

وی اضافه کرد: آثار معرفی شده جهت اجرا در همایش نمایشنامه‌خوانی از هشت تا 10 خرداد 97 همزمان با ایام روز دزفول به مدت سه شب انتخاب شدند.

دبیر سومین همایش نمایشنامه‌خوانی مقاومت دزفول افزود: داوران بازخوان این نمایشنامه‌ها سعید گل‌گل، نادر شریفی و سید عزیز آرین و همچنین داوران بازبینی را سید عزیز آرین و محمدحسین طهماسبی و فاطمه سیاح‌طرفی که از پیشکسوتان عرصه نمایش هستند تشکیل می‌دهند.

سعادتی‌فرد دبیر اجرایی این همایش را حاج عبدالمحمد نعناکار معرفی کرد و افزود: امسال جهت بالا بردن کیفیت همایش و متون ارسالی، کارگاه تخصصی آموزشی نمایشنامه‌خوانی نیز با حضور حدود ٧٠ نفر از هنرمندان جوان نمایش برگزار شد.

 

 

راه‌یابی هشت متن نمایشی به مرحله نهایی همایش نمایشنامه‌خوانی دزفول 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار