مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با اعلام برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر بر لزوم آشنایی نسل جوان جامعه با این واقعه بزرگ تأکید کرد.
کد خبر: ۶۱۰۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲ 23 May 2018

عبدالرضا فرجیان با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر در روز سوم خرداد، یک رویداد بزرگ حماسی و تاریخی برای ملت ایران و بحق که یک جشن ملی است.

وی افزود: فتح خرمشهر انعکاس جهانی داشت و شورای عالی انقلاب فرهنگی بحق سوم خرداد را به عنوان روز مقاومت، ایثار و پیروزی در تقویم رسمی ایران نامگذاری کرده‌ است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با تأکید بر لزوم آشنایی نسل جوان جامعه با این واقعه بزرگ تصریح کرد: شایسته است دستگاه‌های اداری و به خصوص بخش‌های فرهنگی ادارات به‌ گونه‌ای عمل کنند که مردم و نسل جدید بتوانند با اهداف برنامه‌های این مناسبت ارتباط هرچه بیشتری پیدا کنند و به‌ واسطه این ارتباط، با فرهنگ ایثار و شهادت بهتر آشنا شوند.

فرجیان در خصوص برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر، تصریح کرد: برنامه‌های سوم خرداد شامل ادای احترام به ساحت مقدس حماسه‌سازان آزادسازی خرمشهر، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، برپایی نمایشگاه در محل موزه هنرهای معاصر اهواز و بنیاد شهرستان‌ها، گل‌باران قبور مطهر شهدا و تجلیل از ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار