مدیرعامل باشگاه حفاری:
مدیرعامل باشگاه ملی‌حفاری با بیان این‌که ادامه همکاری با علاسوند سرمربی و همچنین بازیکنان فصل گذشته تیم فوتسال در اولویت باشگاه حفاری قرار دارد، گفت: برای تقویت تیم، بازیکن غیربومی نیز جذب خواهد شد ولی قطعا بودجه را صرف جذب دو سه بازیکن غیربومی نمی‌کنیم و به هر قیمتی به دنبال قهرمانی نیستیم..
کد خبر: ۶۱۰۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸ 25 May 2018

ایرج کریمی در خصوص وضعیت تیم فوتسال آقایان این باشگاه برای حضور در فصل جاری لیگ برتر کشور، اظهار کرد: شاید امسال کار بزرگی که در ورزش حفاری رخ داده، این است که قرار است بوجه باشگاه در سه ماهه اول سال جدید تعیین شود که بر این اساس ما نیز می‌توانیم برای آینده رشته‌های مختلف باشگاه تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی کنیم.

وی با بیان این‌که شرکت‌های دولتی همیشه از نظر بودجه، کمی با مشکل مواجه هستند، عنوان کرد:‌ طبق آن‌چه در دستور کار قرار گرفته، از امروز تا شنبه قرار است جلسه شورای ورزش باشگاه حفاری تشکیل شود که در این باشگاه سیاست‌‌های مدنظر هیات مدیره اعلام می‌شود و من هم برنامه‌هایم را برای رشته‌های مختلف از جمله فوتسال اعلام خواهم کرد.

مدیرعامل باشگاه ملی‌حفاری درباره جذب بازیکن برای تیم فوتسال آقایان نیز گفت: اولویت ما این است که با داشته‌های فعلی‌مان کار را ادامه دهیم، ضمن این‌که جذب بازیکن غیربومی نیز مدنظر است ولی قطعا به این سمت نخواهیم رفت که بودجه را صرف جذب دو سه بازیکن غیربومی کنیم.

وی در خصوص ادامه همکاری با کیاوش علاسوند سرمربی فصل گذشته این تیم هم عنوان کرد: کار با آقای علاسوند و کادر فصل گذشته و همچنین بازیکنان سال قبل در اولویت باشگاه حفاری قرار دارد. به هر حال ما با هیچ سرمربی دیگری برای هدایت تیم مذاکره نداشته‌ایم و اولویت ما کار با مربیان بومی و کادرفنی فصل گذشته است..

کریمی گفت: هدف ما رسیدن به موفقیت با داشته‌های خود استان است، ضمن این‌که همانطور که گفتم برای تقویت تیم، بازیکن غیربومی نیز جذب خواهد شد ولی به هر قیمتی نمی‌خواهیم قهرمانی را به دست آوریم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که در فصل آینده لیگ برتر نیز با آمادگی خوبی حاضر شویم و رقابت خوبی با حریفان مدعی داشته باشیم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: فوتسال ، ایرج کریمی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار