رئیس مرکز بهداشت خرمشهر خبر داد:
رئیس مرکز بهداشت خرمشهر گفت: در خرمشهر برای نخستین بار در سطح دانشکده علوم پزشکی آبادان کارت تندرستی در دفاتر پیشخوان دولت صادر می شود.
کد خبر: ۶۱۰۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱ 24 May 2018

یداله مصدر اظهار کرد: برای نخستین بار در سطح دانشکده علوم پزشکی آبادان، در خرمشهر روند صدور کارت تندرستی در دفاتر پیشخوان انجام می شود که از پایان سال ۹۶ و اغاز طرح تا کنون ۴۸۲ کارت تندرستی الکترونیکی در سه دفتر پیشخوان دولت خرمشهر صادر شده است.

رئیس مرکز بهداشت خرمشهر ساده سازی و تسریع در امر صدور کارت تندرستی را از مزایای اجرای این طرح دانست و گفت: با صدور کارت تندرستی میزان مراجعه مردم به مراکز بهداشت برای صدورکارت تندرستی کاهش یافته و با سامانه ای شدن صدور کارت ها احتمال جعل و تقلب به نزدیک صفر رسیده است.

وی افزود: همچنین در گذشته متقاضیان دریافت کارت تندرستی برای صدور این کارت نیازمند مراجعه به بانک برای پرداخت وجه بودند که با انجام عملیات در دفاتر پیشخوان دیگر نیاز به مراجعه به باجه های بانکی وجود ندارد و عمیات بانکی در همان دفاتر پیشخوان انجام می شود؛ این امر نقش موثری در کاهش زمان و هزینه و افزایش رضایتمندی دارد.

مصدر در ادامه به روند صدور کارت تندرستی در دفاتر پیشخوان اشاره کرد و توضیح داد: مردم با در دست داشتن عکس و کارت ملی و معرفی نامه به آزمایشگاه طالقانی مراجعه می کنند و پس از ثبت در سامانه، مقاضیان باید به دفاتر پیشخوان مراجعه کرده و روند صدور کارت تندرستی را در این دفاتر دنبال کنند.

متصدیان اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی نیاز به دریافت کارت تندرستی دارند که این کارت ها اعتباری شش ماهه تا یکسال دارد و پس از پایان تاریخ اعتبار کارت ، باید مراحل و صدور مجدد کارت تندرستی از ابتدا طی شود.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار