رئیس سازمان برنامه و بودجه خوزستان:
رئیس سازمان برنامه و بودجه خوزستان گفت: سیستم بانکی امانت دار سپرده های مردم است و انتظاری نداریم تا به دارایی های مردم آسیب وارد کند.
کد خبر: ۶۱۰۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۷ 23 May 2018

امید حاجتی، در جلسه شورای اشتغال خوزستان که عصر امروز در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ابلاغ به موقع اعتبارات و بودجه به استان یکی از موضوعاتی که همواره برای استان مشکلاتی ایجاد می کند؛ در پایان هم مشخص نیست که شتاب دهی در امور، منتج به تحقق اهداف مورد نظر می شود یا خیر پس باید این مشکل را حل کرد.

وی افزود: اگر بانک تشخیص بدهد طرحی خوب نیست و یا توجیه اقتصادی ندارد، برگزاری جلسات کمیته فنی اشتغال زایی بدون فایده خواهد بود.

حاجتی بیان کرد: سیستم بانکی امانت دار سپرده های مردم است و انتظاری نداریم تا به دارایی های مردم آسیب وارد کند اما قرار نیست با همه تلاش های صورت گرفته تنها شاهد عملکرد پنج درصدی بانک ها باشیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه خوزستان با گلایه از اینکه تعدادی شهرک صنعتی با هزینه های زیرساخت بسیار اما بدون متقاضی در سطح استان ساخته شده است، عنوان کرد: چه ضرورتی دارد که همه شهرها، شهرک های صنعتی، کشاورزی و گردشگری را در کنار هم داشته باشند؟ باید ظرفیت هر شهرستان در حوزه های مختلف رصد و برای هر کدام در زمینه توانمندی هایش سرمایه گذاری و مورد حمایت قرار بگیرد.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار