غلامرضا شریعتی:
استاندار خوزستان، اقدامات برای بهبود و توسعه را تلاشی برای خلق خرمشهرهای جدید و پیروزی های جدید خواند که می تواند شکست های دشمن را به یادشان بیاورد و مانع نقشه های جدید دشمنان شود.
کد خبر: ۶۱۰۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵ 24 May 2018

غلامرضا شریعتی پیش از ظهر امروز در تجمع امروز نیروهای مسلح خرمشهر به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در صحن مسجد جامع این شهر اظهار کرد: دولت دوازدهم با کمک همه ملت ایران به ویژه ایثارگران و با توسعه و فرهنگ اجتماعی و اخلاق و معنویت و همچنین با بهبود معیشت و با حرکت به سمت علم و فناوری، خرمشهرهای جدید را در آغوش کشید و پیروزهای جدید را خلق کرد.

به گزارش"تابناک" وی، این پیروزی ها را در جهان امروز بسیار موثر دانست و توضیح داد: این پیروزی ها در شرایط فعلی که دشمن گذشته خود را فراموش کرده و بازهم فکرهای شیطانی در سر دارد می تواند تجربه شکست های گذشته خود را یادآوری کند.

استاندار خوزستان به بیانات رهبری در شب گذشته در رابطه با آمریکا و پیش بینی شکست قطعی آمریکا توسط ایشان اشاره کرد و افزود: وحدت و یکپارچگی با کمک خداوند رمز پیروزی ملت ایران است و مجاهدات ها می تواند نصرت ایران زمین را جاودانه کند.

شریعتی با یادآور شدن اینکه اتحاد و یکپارچگی رمز فتح خرمشهر بوده است، به اقدامات اخیر دولت برای توسعه بخشی به خرمشهر اشاره کرد و گفت: در بحث وام های اعتباری با سود هشت درصد از ۴۰۰ میلیارد استان خوزستان، ۶۴ میلیارد تومان به خرمشهر و آبادان برای مبحث اشتغال اختصاص یافت.

وی افزود: همچنین در عرصه آب و فاضلات پروژه های به مبلغ ریالی ۸۰ میلیارد تومان در خرمشهر در حال اجراست که احداث تصفیه خانه خرمشهر آبادان نیز یکی دیگر از اقدامات در حوزه آب و فاضلاب بوده و در سال ۹۸ افتتاح می شود.

استاندار خوزستان از تعریف طرح های توسعه به ارزش ریالی ۵۰ میلیارد تومان از جمله پروژه چهار باند کردن جاده خرمشهر اهواز به عنوان یکی دیگر از این طرح های یاد کرد و از آغاز این پروژه در سال جاری خبر داد.

شریعتی از حذف روادید و ورود روزانه حدود سه هزار عراقی به خرمشهر در پی اجرایی شدن این قانون مناطق آزاد در منطقه آزاد اروند و همچنین هزینه کرد برای تیم اروند کارون نماینده فوتبال خرمشهر به عنوان دیگر اقدامات برای توسعه این شهرستان یاد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار