به مناسبت سالروز فتح خرمشهر؛
به مناسبت سالروز فتح خرمشهر، چهار جلد کتاب با موضوع دفاع مقدس در خرمشهر رونمایی شد.
کد خبر: ۶۱۱۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۲ 25 May 2018

در دوازدهمین گردهمایی فاتحان خرمشهر در مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس خرمشهر از چهار جلد کتاب که شامل دو مجموعه شعر و یک مجموعه خاطرات و کتابی با محوریت مناطق عملیاتی رونمایی شد.

مجموعه شعر دفاع مقدس «خط روی خط» و «خاکریز ماه» مجموعه برگزیده جشنواره های دفاع مقدس استان خوزستان، دو مجموعه شعری است که امروز با حضور رزمندگان دفاع مقدس و فاتحان خرمشهر رونمایی شد.

کتاب «باز زنده سازی آثار به جا مانده از دوران دفاع مقدس خرمشهر با رویکرد گردشگری» اثری از نجلا درخشانی و سجاد پاک گهر کتابی است که معرفی آثار به جای مانده از جنگ دفاع مقدس در خرمشهر با بیان کارکرد پیشین فعلی و آینده است که امروز نیز رونمایی شد.

«برایم از بهشت بگو» جلد اول مجموعه خاطرات رزمندگان و مدافعان شهر اثری از هادی زرانژادیان کتاب سومی بود که امروز در دوازدهمین گردهمایی فاتحان رونمایی شد.

علیرضا ایزدی مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان در حاشیه رونمایی از این کتاب ها اظهار کرد: میراث فرهنگی وظیفه خود می داند اثار باز مانده از دفاع مقدس را حفظ کند.

وی با یادآور شدن دلاوری های شهدای دوران دفاع مقدس از جمله شهید محمد جهان آرا افزود: محمدهای زمان کاری کردند که جهان مات و مبهوت بماند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار