مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: افزایش 20 درصدی نرخ کرایه رانندگان پیش از این مصوب شده و قبل از خردادماه اجرایی شد.
کد خبر: ۶۱۱۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹ 26 May 2018

غلام‌عباس بهرامی نیا در رابطه با اعتراض کامیون داران خوزستانی، اظهار کرد: به دنبال فضایی که در شبکه‌های اجتماعی ایجاد شد، کامیون‌داران تصمیم گرفتند در سراسر کشور از طریق تجمع خواسته های خود را عنوان کنند.

وی با بیان اینکه این تجمع در استان خوزستان در سوم خرداد اتفاق افتاد، بیان کرد: تجمعات کامیون‌داران سبب شد برخی رانندگان کامیون در بندر امام از گرفتن بار خودداری کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به درخواست‌های رانندگان کامیون‌ها مبنی برافزایش کرایه، گفت: افزایش 20 درصدی نرخ کرایه رانندگان پیش از این مصوب شده و قبل از خردادماه اجرایی شد.

بهرامی نیا در رابطه با موضوع اطلاع نداشتن رانندگان از افزایش نرخ 20 درصدی کرایه‌ها، بیان کرد: یک فضای روانی ایجاد شده بود که هر راننده‌ای اقدام به حمل بار در جاده‌ها کند از سوی رانندگان دیگر با آن برخورد می‌شود.

وی در رابطه با نارضایتی رانندگان کامیون‌‌ها در رابطه با افزایش نرخ عوارض در آزاد راه‌ها، عنوان کرد: عوارض دو سال بود که افزایش پیدا نکرده بود و امسال بین 10 تا 12 درصد طبق مصوبه کشوری افزایش پیدا کرد.

بهرامی‌نیا با بیان اینکه اعتراضات استان تابعی از اعتراضات کشور بود، گفت: مشکل ما کامیون‌داران بندر امام بود که به خوبی مدیریت کردیم و مشکل حل شد.

کامیون داران در روزهای اخیر در اعتراض به پایین بودن کرایه‌های حمل‌ونقل خود جاده‌های برون‌شهری را خلوت و نفتکش‌ها، جایگاه‌های سوخت درون برخی از شهرهای استان را با صف‌های طولانی خودروها مواجه کرده‌اند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار