امام جمعه موقت اهواز گفت: یاد و نام قرآن با نام شهدا گره خورده است و تجلیل از جایگاه شهدا در این نمایشگاه بسیار اقدام به جا و شایسته‌ای است.
کد خبر: ۶۱۲۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸ 27 May 2018

یاد و نام قرآن با نام شهدا گره خورده است

حجت‌الاسلام و المسلمین میراحمدرضا حاجتی در آیین تجلیل از نخبگان قرآنی در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان برگزاری چنین نمایشگاهی با این گستره را مهم ارزیابی کرد و گفت: این رزمایش معنوی و همایش مذهبی ـ دینی برای خوزستان مایه بسی سعادت است.

وی ضمن بی‌سابقه خواندن این نمایشگاه خواستار بسط فعالیت‌های قرآنی در استان شد و تاکید کرد: نباید فراموش کرد که امنیت کشور ما و حفظ تمامیت ارضی وطن مرهون ایثارگری شهدا و مرهون عمل کردن آن بزرگواران به دستورات قرآن است و وظیفه ما است که جهت پاسداشت این قهرمانی‌ها از آنها در همه محافل قدردانی کنیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نیز گفت: هیچ برنامه‌ای به اندازه نمایشگاه قرآن و عترت خریدار معنوی نداشته است.

محمد جوروند اظهار کرد: خدا را شاکر هستیم که یک بار دیگر فرزندان شما در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان توانستند این خدمت کوچک در حوزه قرآن را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج) و مردم این استان ادا کنند.

وی افزود: استقبال پرشور مردم از این نمایشگاه پیام مهمی را اعلام می‌کند و آن علاقه‌مندی مردم نجیب و شریف خوزستان به کتاب مقدس و عترت پیامبر علیهم السلام است.

جوروند خاطرنشان کرد: افتخار می‌کنم که از مردم این استان هستم؛ مردمی که عشق آنها به قرآن و اهل بیت قابل وصف نیست و امیدوارم در گرو این عشق و محبت به سرفرازی در دنیا و رستگاری در آخرت برسیم و خداوند همه ما را با پیامبر و اهل بیتش محشور بفرماید.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار