قرارداد مهره‌های کلیدی تمام است؛
مدیران باشگاه فولاد خوزستان این روزها سیاست سکوت در پیش گرفته‌اند.
کد خبر: ۶۱۲۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳ 28 May 2018

باشگاه فولاد خوزستان از جمله باشگاه هایی بود که لیگ هفدهم را با رویکرد بومی سازی آغاز کرد و بر این اساس سیروس پورموسوی به عنوان سرمربی این باشگاه انتخاب شد. اسکلت تیم فولاد هم با بازیکنان بومی استان خوزستان بسته شد و این تیم حتی تا چند هفته مانده به پایان مسابقات، مدعی کسب عنوان نایب قهرمانی و سهمیه آسیایی بود ولی نتایج ضعیف فولاد در چند مسابقه، این تیم را از بالای جدول به میانه های آن کشاند.

مدیران باشگاه فولاد بعد از اتمام لیگ سکوت کرده اند و توضیحی در قبال برنامه های این تیم برای فصل بعد ندارند. تنها بحثی که برای فصل آینده فولاد مشخص شده، ادامه کار سیروس پورموسوی است که این خبر را هم خود پورموسوی در مصاحبه هایش اعلام کرده است.

علیرضا اژدری زاده مدیرعامل باشگاه فولاد که در آخرین دیدار این تیم مقابل تراکتورسازی اعتراض تماشاگران را نسبت به نتایج این تیم می دید، طی هفته های گذشته پاسخ تلفن خبرنگاران را نمی دهد.

یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه فولاد درباره مسائل و برنامه های تیم را وظیفه مدیرعامل دانست و از توضیح بیشتر خودداری کرد.

فولاد از جمله تیم هایی است که قرارداد تعداد زیادی از بازیکنانش به اتمام رسیده و باید برای حضور در بازار نقل و انتقالات زودتر دست به کار شود. ایمان مبعلی، حامد لک، احمد عبدالله زاده، ایوب والی، رحیم زهیوی و ... از نفراتی هستند که دیگر با فولاد قرارداد ندارند و تکلیفشان برای فصل بعد مشخص نیست. هرچند که پورموسوی هم تاکید کرده فعلا لیست ورودی و خروجی به باشگاه نداده است.

کاهش بودجه فولاد هم از دیگر مباحثی است که طی یک هفته گذشته خبر آن منتشر شده ولی فولادی ها هیچ واکنشی به آن نشان نداده اند. مشخص نیست فولاد در صورت قطعی بودن کاهش بودجه، چه جایگاهی را برای فصل بعد ترسیم می کند.

از دیگر مسائلی که مدیران فولاد می توانند تکلیف آنرا روشن کنند، وضعیت سروش رفیعی بازیکن فصل گذشته پرسپولیس است. رفیعی بعد از انتقال به پرسپولیس، با شکایت فولادی ها مواجه شد و پرونده طرفین در کمیته تعیین وضعیت در جریان است.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار