معاون امور عمرانی استاندار:
معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: با تشکیل کمیته های فنی و مالی در قزوین مقدمات اجرای طرح ادامه متروی هشتگرد به قزوین و ساخت تراموای شهری وارد فاز عملیاتی می شود.
کد خبر: ۶۱۲۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴ 29 May 2018

تراموای قزوین باید وارد فاز عملیاتى شود

به گزارش تابناک قزوین،"علی فرخزاد" در اولین جلسه بررسی اجرای طرح مترو و تراموا اظهار کرد: اجرای ادامه طرح متروی هشتگرد به قزوین و نیز تراموای شهری از برنامه های مهمی است که باید در استان اجرا شود و در این راه استفاده از مشارکت سرمایه گذار خارجی مورد موافقت قرار گرفته است.

وی افزود: با تشکیل کمیته های مالی و فنی باید تقسیم بندی کاری صورت گیرد و با حضور کارشناسان جزئیات طرحها بررسی شود.

معاون عمرانی استانداری قزوین یادآورشد: بر اساس تفاهم امضا شده قرار است یک شرکت ایرانی و یک شرکت چینی اجرای این طرح ها را برعهده گیرند اما به دلیل سرعت کار به نظر می رسد اجرای تراموا باید در اولویت قرار گیرد.

به گفته فرخزاد،در کمیته مالی باید شهرداری، امور اقتصادی و دارایی و برنامه و بودجه و در کمیته فنی هم شهرداری، استانداری و اداره راه و شهرسازی عضو شوند تا کارهای فنی جلو برود و دبیرخانه نیز با مسئولیت شهرداری باشد.

وی بیان کرد: هماهنگی لازم با استاندار البرز هم صورت گرفته تا نحوه اتصال مترو هشتگرد مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد و اطلاعات لازم به استان داده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار