گردهمایی حوزه و انقلاب اسلامی با حضور جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۳۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۰ 30 May 2018

به گزارش تابناک قم، گردهمایی حوزه و انقلاب اسلامی عصر امروز با حضور طلاب و روحانیون و اساتید حوزه علمیه در سالن همایش‌های مدرسه علمیه دارالشفا برگزار شد.

سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، حجت‌الاسلام و‌المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه، آیت الله کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری، احمدی فرمانده سپاه قم، طلاب و روحانیون و اساتید حوزه علمیه در این مراسم حضور داشتند.

پخش کلیپ درباره مقاومت اسلامی و نابودی گروهک تروریستی داعش از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

حجت الاسلام المسلمین حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه دراین مراسم با اشاره به نفوذ دشمن و لزوم مقابله با آن عنوان کرد: دشمن می‌گوید که روزی دست دراز می‌کردیم تا در جمهوری اسلامی دست بدهیم اما امروز از درون انقلاب اسلامی دست‌هایی برای دست دادن و تعامل با ما دراز می‌شود.

جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در این مراسم با اشاره به اینکه دشمن بهانه‌های مختلفی برای مقابله با انقلاب اسلامی دارد که یکی از آن‌ها موضوع هسته ای است، عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمود دقت شود رفتار دشمن علت و یا بهانه است و در این زمینه به موضوع هسته ای ایران توجه کرده و خود را نگران مسئله هسته ای کرده و در برابر حق هسته ای ایران ایستادگی می‌کند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار