استاندار البرز گفت: امکانات فرهنگی موجود استان زیبنده هنرمندان و اصحاب فرهنگ نیست.
کد خبر: ۶۱۴۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴ 31 May 2018

به گزارش تابناک : محمدعلی نجفی عصر پنجشنبه در نشست صمیمی وزیر ارشاد با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و اشتهارد که در فرهنگسرای امام علی (ع) شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد، بابیان اینکه امیدواریم حضور وزیر ارشاد برای استان البرز رونق‌بخش باشد، اظهار کرد: استان البرز دارای اسطوره‌های فرهنگی و هنری بی‌شماری است.

وی با اشاره به اینکه وجود آثار تاریخی هزارساله در شهرستان‌های نظرآباد و طالقان نشان از قدمت استان البرز دارد، گفت: شد چشمگیر انجمن‌های ادبی در شهرستان‌های استان به‌ویژه در ساوجبلاغ نشان از ظرفیت‌های فرهنگی این منطقه دارد.

استاندار البرز با اشاره به پوشش محلی مردم ساوجبلاغ در این مراسم، گفت: شهرستان‌های نظرآباد و طالقان علی‌رغم سختی‌ها دست از تلاش برنداشتند و موجب ایجاد پهنه‌ای ارزشمند در فرهنگ و هنر کشور شدند.

نجفی در بخش دیگری با تأکید بر اینکه امکانات فرهنگی موجود استان البرز زیبنده هنرمندان فاخر این استان نیست، گفت: امیدواریم مرکز سینمایی ساوجبلاغ که از ۱۶ سال پیش نیمه‌تمام مانده و حدود ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، به بهره‌برداری برسد.

وی بابیان اینکه دولت علاقه‌مند توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و هنری در کشور است، گفت: این در حالی است که با محدودیت‌های مالی مواجه هستیم و این مهم بر لزوم مشارکت بخش خصوصی در این حوزه تأکید دارد.

استاندار البرز با اشاره به اینکه دولت مصمم به حضور بخش خصوصی در بسیاری از حوزه‌ها است، گفت: امیدواریم بتوانیم شرایط خوبی برای اصحاب فرهنگ و هنر البرز ایجاد کنیم.

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار