شهردار اهواز :
شهردار اهواز گفت: جامع نبودن نظام اطلاعات یکی از حلقه های مفقوده درآمد شهرداری است.
کد خبر: ۶۱۴۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱ 01 June 2018

منصور کتانباف در جلسه شورای درآمدی شهرداری اهواز، اظهار کرد: جامع نبودن نظام اطلاعات یکی از حلقه های مفقوده درآمد شهرداری است.

به گزارش"تابناک" وی افزود: جامع نبودن نظام اطلاعات یا قدیمی بودن آنها آسیب‌های متعددی را به سیستم وارد می کند. اگر هم اطلاعاتی بوده به درستی در سیستم نهادینه نشده و از آن به درستی بهره برداری نشده است. بنابراین ناگزیر به اجرای طرح ممیزی در شهر اهواز هستیم. طبق قانون نوسازی باید هر 5 سال یک بار ممیزی توسط شهرداری‌ها انجام شود، درحالی که آخرین بار سال 84 ممیزی در اهواز انجام شده است.

شهردار اهواز عنوان کرد: از سال 84 تاکنون بسیاری از پلاک‌ها به چند پلاک تقسیم شده اند. بخشی تغییر کاربری پیدا کرده اند و واحدهای جدیدی احداث شده است که این تغییر اطلاعات حجم زیادی از درآمد را در برمی گیرد.

وی گفت: باید سیستم GIS در شهرداری اهواز مستقر شود. البته قرارداد لازم منعقد شده و مجری این کار هم مشغول فعالیت است. هرچند تا تهیه نقشه جامع فاصله داریم اما ناچار به تعجیل در این فرآیند هستیم.

کتانباف تهیه آرشیو الکترونیکی از اسناد به‌ویژه اسناد مالی را ضروری خواند و بیان کرد: در پایان فرآیند بروزرسانی در هنگام اجرا تمهیداتی وجود دارد که اگر به آن بی توجهی شود، همه زحمات و هزینه‌ها بی‌اثر می‌شود.

شهردار اهواز در پایان با تشکر از زحمات علی حیدری در سمت مدیریت سازمان فاوا، وی را به عنوان مشاور خود در امور فن آوری اطلاعات و ارتباطات تعیین کرد و سید مصطفی علوی فاضل را به عنوان رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اهواز و هاشم بالدی را به عنوان مجری پروژه ممیزی املاک شهر اهواز منصوب کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار