استاندار البرز با بیان اینکه اگر چه ممکن است که در برخی رسانه‌ها اندیشه خاص جناحی هم حاکم باشد که این امر موضوعی طبیعی است، گفت: حمایت از دولت و خادمان ملت در استان از سوی این رسانه‌ها حاکم شده است.
کد خبر: ۶۱۴۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰ 02 June 2018

به گزارش تابناک : محمدعلی نجفی در نشست خبری وزیر ارشاد با اصحاب رسانه که ظهر امروز در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد با تقدیر از پوشش خبری سفر دو روزه وزیر ارشاد توسط اصحاب رسانه استان البرز در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: رسانه‌های استان البرز همراهی بسیار خوبی با دستگاه‌های اجرایی دارند.

وی افزود: اگر چه ممکن است که در این رسانه‌ها اندیشه خاص جناحی هم حاکم باشد که این امر موضوعی طبیعی است اما این نگاه سبب ایجاد فاصله بین رسانه‌ها و دستگاهای اجرایی نشده است.

استاندار البرز با بیان اینکه اندیشه این رسانه‌ها در راستای حمایت از اندیشه بزرگ امام راحل و رهبری معظم انقلاب است، بیان کرد: حمایت از دولت و خادمان ملت در استان از سوی این رسانه‌ها حاکم شده است.

وی با بیان اینکه اتفاقات استان با رویکرد همکاری رسانه‌ها بازتاب خوبی در سطح کشور دارد، عنوان کرد: این بازتاب‌های رسانه‌ای و اتفاقات خوب مرهون زحمات عزیزان بخش رسانه است.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار