پس از چهار باشگاه لیگ برتری خوزستان، تیم دسته اولی کارون اروند خرمشهر نیز در تکاپوی انتخاب سرمربی قرار دارد.
کد خبر: ۶۱۵۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷ 03 June 2018

پس از صعود مقتدرانه تیم کارون اروند خرمشهر به لیگ دسته اول، شاید برای اهالی فوتبال اطمینان به‌وجود آمد که این تیم برای فصل آینده دست‌خوش تغییرات بسیار کمی خواهد بود و با حفظ استخوان‌بندی فعلی به کار خود در جام آزادگان ادامه می‌دهد تا خرمشهر برای نخستین بار پس از انقلاب با توانی بومی گام به عرصه سطوح اول فوتبال کشور بگذارد.

اما رفته رفته تحرکاتی در این باشگاه مشاهده شد که خبر از افول تمایل‌ها برای ادامه همکاری با سرمربی بومی این تیم می‌داد.

در ابتدا سعی شد که این موضوع را تنها یک شایعه قلمداد کرد، اما سکوت مرموز و مشهود در باشگاه کارون اروند، کم‌کم بر این شایعه صحه گذاشت و عنوان شد که مدیرعامل این باشگاه، گزینه‌های دیگری را برای تصدی تیم خود، مد نظر دارد.

در ابتدا برای اطمینان از وجود چنین موردی در باشگاه کارون، سرمربی این تیم را مورد خطاب قرار دادیم تا «سیدمحمد علوی» پیرامون صحت و سقم شایعات موجود با ما سخن بگوید.

علوی در خصوص شایعات پیش آمده بین وی و باشگاه کارون اروند خرمشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: هنوز موفق به دیدار با مسئولان باشگاه نشده‌ام و مدتی‌ست قرار بر برگزاری جلسه‌ای در این خصوص بوده که گرفتاری مدیرعامل مزید بر علت شده است.

وی افزود: طی امروز تا فردا دیدار نهایی را با مدیرعامل باشگاه کارون اروند برگزار خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر، تصریح کرد: باید دید که شرایط باشگاه به چه شکل است، چرا که لیگ دسته اول با لیگ دو تفاوت دارد و باید زمینه‌های حضورم در این تیم مهیا شود، به همین خاطر تا به امروز برنامه خاصی به باشگاه ارائه نداده‌ام.

علوی افزود: اما من انتظارات دیگری داشتم و بر اساس صحبت‌هایی که صورت گرفت، قرار بر این شد تا خود باشگاه زمان برگزاری نشست را مشخص کند که تا کنون این اتفاق رخ نداده است.

وی در پایان یادآور شد: قرار بر مذاکره برای فصل آینده نبود، بلکه قرار فقط بر ارائه برنامه برای فصل آینده بود، به همین خاطر برنامه‌ای ارائه ندادم و منتظر شدم باشگاه برای آینده خود تصمیم بگیرد.

صحبت‌های علوی به نوعی پیامی آغشته به دلخوری بود که مطمئنا پس از پشت سر گذاشتن مشکلات فراوان در راه رسیدن نماینده خرمشهر به لیگ دسته اول، شایسته این مربی بومی و بازیکن ملی سال‌های نه چندان دور کشورمان نیست.

علوی در طول فصل گذشته بارها با کمبودها ساخت و با کمترین امکانات و فقدان مزایای مالی، تیم خود را بدون ورود حاشیه و گزندی، روانه لیگ دسته اول کرد.

وی سعی کرد فضایی توام با دوستی و همدلی در این باشگاه به‌وجود آورده و ذهن مشوش بازیکنان خود را معطوف بازی‌های حساس و جنگیدن برای نام خرمشهر کند و موفق هم بود.

حال شایعات پیش آمده به هیچ عنوان شایسته این مربی نیست و این مربی خرمشهری، باید به نحوی دیگر تکریم و مورد برخورد قرار می‌گرفت.

در همین اوضاع و احوال از خرمشهر خبر می‌رسد که مدیران این تیم برای حضور در لیگ دسته اول با چند مربی که سابقه صعود به لیگ برتر را در کارنامه دارند وارد مذاکره شده است.

اکبر میثاقیان به عنوان اصلی‌ترین گزینه، به همراه فکری، پاشازاده، نظرمحمدی و دست‌نشان دیگر مربیانی هستند که مدنظر مدیران باشگاه کارون اروند خرمشهر قرار گرفته‌اند.

گرچه نباید مسائل را به‌صورت یک‌جانبه قضاوت کرد، بر همین اساس گفت‌وگویی مدیرعامل باشگاه کارون اروند خرمشهر نیز ترتیب داده شد تا در خصوص شایعات پیش آمده از زبان وی نیز شفاف‌سازی لازم صورت پذیرد.

امیر سامری در پاسخ به شایعات موجود به فارس گفت: حدود یک ماه است که از سرمربی تیم خواسته‎ایم که برنامه خود را برای فصل بعد به باشگاه ارائه دهد که متاسفانه این اتفاق تا کنون رخ نداده است.

وی ادامه داد: در فوتبال ایران و خصوصا لیگ یک همچون قطاری است که منتظر کسی نمی‌ماند و باید با موجی که وجود درد حرکت کنیم.

مدیرعامل باشگاه کارون اروند خرمشهر، تصریح کرد: همه تیم‌ها در حال انتخاب مربی هستند و برای فصل بعد یارگیری می‌کنند اما ما هنوز برای تعیین تکلیف نیمکت خود دست نگه‌داشته‌ایم.

سامری عنوان کرد: همچنین قائم مقام باشگاه در صحبتی که با علوی داشت، عنوان کرد که ظرف سه روز آینده اگر برنامه‌ای از طریق شما به باشگاه ارائه نشد، دال بر عدم تمایل برای ادامه همکاری قلمداد می‌شود.

وی یادآورشد: ما بیشتر از این نمی‌توانیم منتظر بمانیم و این حق باشگاه است که برای آینده خود با گزینه‌های دیگری وارد مذاکره شود.

مدیرعامل باشگاه کارون اروند خرمشر با اشاره به مذاکره با چند مربی رزومه‌دار دسته اولی و لیگ برتری، بیان کرد: در حال حاضر نیز با چند گزینه برای هدایت تیم در فصل آینده هستیم و در دو الی سه روز آینده با تعیین سرمربی وارد بازار نقل و انتقالات خواهیم شد.

وی در خصوص مسائل مالی و منابع این باشگاه در فصل آینده، خاطرنشان کرد: 50 درصد سهام باشگاه متعلق به سازمان منطقه آزاد اروند است و به همین مقدار نیز ما سهم آورده خواهیم داشت، بودجه باشگاه برای فصل آینده بین شش تا 9 میلیارد تومان تعیین شده که باید ببینیم چه مقدار از این اعتبار محقق خواهد شد.

امیدواریم که با کنار گذاشتن سوتفاهمات و رد شدن از شایعات، آینده و سرانجام شایسته‌ای برای نماینده خرمشهر در لیگ دسته اول فوتبال رقم بخورد.

تیمی که برخواسته از توانی بومی و همتی مثال زدنی با برنامه‌ای دوساله مقتدرانه به لیگ دسته اول صعود کرد، حالا باید نام خرمشهر رادر سطوح نخست فوتبال ایران مطرح کند.

 

منبع: فارس

برچسب ها: فوتبال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار