شهردار اهواز در گزارشی بخشی از اقدامات انجام شده در مناطق محروم در زمینه های خدمات شهری و ورزشی را تشریح کرد.
کد خبر: ۶۱۵۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹ 06 June 2018

منصورکتانباف یکی از اولویت های این دوره مدیریت شهری را ساماندهی خدمات شهری بویژه در مناطق محروم ذکر کرد و گفت: یکی از دلایل نبود خدمات مناسب شهری در مناطق کمتربرخوردار این بود که این مناطق به دلایل مختلف جزء قراردادهای خدمات شهری لحاظ نشده بودند که این موضوع در قراردادهای جدید اصلاح شد و از جمله این مناطق می توان به کوی مهدیس، ملاشیه، کریشان، زعفرانیه، سپنتا، خبینه و انتهای کوی پردیس اشاره کرد.

به گزارش"تابناک" وی به طرح خدمات رسانی جهادی هفتگی اشاره کرد و گفت: این طرح با هدف جبران بخشی از عقب افتادگی ها در حوزه خدمات شهری با اولویت مناطق محروم انجام شد. پاکسازی های گسترده ای در سطح این محلات شامل جمع کردن نخاله ها، زباله ها و مهار لجن زارها انجام می شود.

شهردار اهواز ضمن برشمردن برخی از اقدامات انجام شده در حوزه فضای سبز و خدمات شهری بیان کرد: پارک های زردشت، کوی رمضان، کوی نیرو، الهیه و...در حال تکمیل است. جدولگذاری و پیاده روسازی در مسیرهای اصلی کوی مهدیس، میدان احمد محمود و جدولگذاری آیلند بلوار هدیه، خیابانهای گلشن، گلزار و گلدیس در کوی پردیس، ضلع شمالی وجنوبی خیابان انقلاب، باند کندرو ورودی اهواز از سمت مسجد سلیمان (زرگان) آیلند بلوار اصلی شهرک دانشگاه و شهرک کریشان، آیلند خیابان امیر کبیر و آیلند خیابان کارخانه آرد خوزستان، خیابان 32 متری انتهای کوی مهدیس، عین دو ، کوی کروشات ، کوی گلدشت ، کوی سادات ، ملاشیه ، سیاحی ، مندلی ، کوی سلیم آباد و...انجام شده یا در حال اقدام است.

این مقام مسئول، به بحران خشکسالی موجود در کشور و استان اشاره کرد و با تاکید بر ضرورت حفظ فضای سبز موجود در شهر گفت: با توجه به نیاز اساسی به آب جهت نگهداشت درختان و فضای سبز موجود و نیز پرهیز از استفاده از آب شرب در آبیاری ها طرح های ایستگاه های پمپاژ و ایجاد خطوط انتقال آب خام در دستور کار اجرا قرار گرفته است که از آن جمله می توان به مطالعه و طراحی احداث ایستگاه پمپاژ و خط انتقال لحاف بتنی در سطح منطقه پنج، خط ایستگاه تحت فشار الهادی و اجرای مسیر به سمت رودخانه،تکمیل احداث کانال جمع آوری ودفع آبهای سطحی باند کندرو شمالی 68 متری کوی علوی، زیر سازی و لوله گذاری معابر شهرک اندیشه، احداث جوی روباز و زیرسازی تا حد لایه اساس خیابان ارتباطی دوم کوی سلیم آباد و فرعی های مرتبط، احداث جوی روباز در معابر کوی های غربی جاده اهواز – خرمشهر در منطقه شش شهرداری، ساخت و نصب دال بتنی بر روی جوی های روباز، احداث جوی روباز جمع آوری آبهای سطحی میدان لوله سازی حاشیه پارک کوهساران و غیره را اشاره کرد.

شهردار اهواز با تاکید بر ضرورت احداث فضاهای ورزشی جدید در مناطق محروم اذعان کرد: در این زمینه اقدامات متعددی انجام شده یا در حال انجام است که می توان به تهیه و نصب چمن مصنوعی زمینهای ورزشی کوی پردیس و کوی نهضت آباد، احداث زمین ورزشی گلبهار و میدان بسیج در منطقه چهار، احداث زمین ورزشی فوتبال در پارک کوی عین دو، احداث زمین فوتبال چمن مصنوعی حصیرآباد (جنب معاونت امور اجتماعی و فرهنگی)، احداث سکو و راه پله زمین فوتبال کوی جمهوری اسلامی(آخرآسفالت) و... اشاره کرد.

وی ادامه داد: مسابقات ورزشی نیز در سطح محلات با هدف ایجاد نشاط در میان شهروندان بویژه نسل جوان در حال انجام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار