فرمانده انتظامی استان همدان گفت: یک سارقه حرفه‌ای در شیوه‌ای نوین اموال مسروقه را داخل شمشاد‌های کوچه پنهان و سپس با سرقت یک دستگاه خودروی باری، آن‌ها را به مکان دیگری منتقل می‌کرد که پس از ۲۰ فقره سرقت دستگیر شد.
کد خبر: ۶۱۶۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱ 08 June 2018
 فرمانده انتظامی استان همدان گفت: یک سارقه حرفه‌ای در شیوه‌ای نوین اموال مسروقه را داخل شمشاد‌های کوچه پنهان و سپس با سرقت یک دستگاه خودروی باری، آن‌ها را به مکان دیگری منتقل می‌کرد که پس از ۲۰ فقره سرقت دستگیر شد.
 
به گزارش ایرنا، سردار بخشعلی کامرانی صالح اظهار داشت: یک شهروند پس از مراجعه به منزل شخصی و مواجهه با وسایل بر هم ریخته خانه، متوجه سرقت ۱۰۰ گرم طلا، دوربین عکاسی و دیگر وسایل شد.

وی ادامه داد: این شهروند به سرعت در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، این موضوع را به عوامل انتظامی اطلاع داد و ماموران کلانتری ۱۹ همدان در محل حاضر شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ماموران در بررسی صحنه سرقت دریافتند که زمان زیادی از سرقت نمی‌گذرد، بنابراین احتمال حضور سارق در حوالی محل جرم زیاد بود.

سردار کامرانی صالح ادامه داد: ماموران عملیات خود را از جستجوی کوچه‌های اطراف محل سرقت آغاز کردند که متوجه توقف مشکوک ۲ دستگاه خودور شدند.

وی ادامه داد: عوامل کلانتری ۱۹ در بازرسی این خودرو‌ها ابتدا اموال مسروقه را از یک دستگاه خودرو باری کشف و سپس سارق را که داخل خودروی دوم مخفی شده بود، دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: متهم در بازجویی‌ها از شگرد خود پرده برداشت و عنوان کرد که ابتدا در کوچه‌های خلوت گشت زنی و خانه‌های با ظاهر شیک و خالی از سکنه را انتخاب می‌کرد و سپس در تاریکی شب با شاه کلید وارد منزل می‌شد و سرقت می‌کرد.

سردار کامرانی صالح افزود: متهم پس از سرقت، اموال مسروقه را در شمشاد‌های داخل کوچه پنهان می‌کرد و برای انتقال آن به سراغ سرقت خودرو می‌رفت.

وی اضافه کرد: این فرد در آخرین سرقت نمی‌تواند خودرو مسروقه را روشن کند و در نتیجه اقدام به سرقت خودروی دیگری از کوچه‌های مجاور می‌کند، اما در بازگشت متوجه حضور ماموران می‌شود.

سردار کامرانی صالح گفت: این سارق برای پنهان ماندن از دید پلیس، داخل خودرو به حالت دراز کش منتظر ترک محل از سوی ماموران می‌شود، اما عوامل انتظامی با هوشیاری او را شناسایی و بازداشت می‌کنند.

وی با بیان اینکه متهم به ۲۰ فقره سرقت منزل، خودرو و وسایل داخل خودرو اعتراف کرد، گفت: ماموران در بازرسی از مخفیگاه ۲ فرد همدست و مالخر این سارق، بیش از ۴۰ دستگاه انواع تلفن همراه، یک دست مبل، لباس، یک دستگاه تردمیل، تعداد زیادی ابزار و آچارآلات و دستگاه ضبط و پخش خودرو کشف کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار