مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان از کلنگ زنی پروژه آبرسانی به 6 روستای فاقد آب شهرستان امیدیه خبر داد.
کد خبر: ۶۱۶۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹ 10 June 2018

درویشعلی کریمی با اشاره به کلنگ زنی پروژه آبرسانی به 6 روستای فاقد آب شهرستان امیدیه اظهار کرد: با بهره برداری از این پروژه 6 روستا از 14 روستای تاسیسات دونه از نعمت آب شرب پایدار و بهداشتی بهره مند می شوند.

به گزارش"تابناک"؛ وی افزود: کارگزاری 5 کیلومتر خط انتقال آب، احداث مخزن 2 هزار متر مکعبی و تعویض 25 کیلومتر شبکه توزیع از جمله اقداماتی است که در این پروژه انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان تصریح کرد: همه سعی و تلاش مان بر آن است که ظرف 6 ماه آینده عملیات کارگزاری خط انتقال و احداث مخزن 2 هزار متر مکعبی ذخیره آب به بهره برداری برسد و اهالی این روستاها از نعمت آب شرب بهداشتی و پایدار بهره مند شوند.

کریمی بیان کرد: روستاهای ابوماصول، ابوزید، اوطرفایه، ابو صخیره، قویل و ملییح 6 روستای فاقد آب شرب تاسیسات دونه هستند که 31 خانوار با جمعیتی بالغ بر 176 نفر را تحت پوشش دارند.

وی با اشاره به 2 پروژه آبرسانی به 16 روستای شهرستان امیدیه عنوان کرد: پروژه آبرسانی به 8 روستای غرب مارون و 8 روستای شرق مارون نیز در انتظار تخصیص اعتبارات است.

کریمی ادامه داد: اعتبارات اختصاص یافته در سال گذشته بسیار ناچیز بود و در این زمینه از مسئولین شهرستان امیدیه انتظار می رود در کمیته برنامه ریزی شهرستان، پروژه آبرسانی به این 16 روستا را به صورت ویژه مدنظر قرار دهند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار