نماینده مردم ماهشهر در مجلس:
نماینده مردم ماهشهر در مجلس گفت: با توجه به اهدافی که آمریکا در منطقه دارد و به دلیل منافع متفاوتی که با آن‌ها داریم، تصویب طرح FATF به نفع ایران نخواهد بود.
کد خبر: ۶۱۷۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲ 10 June 2018

علی گلمرادی اظهار کرد: با توجه به اهدافی که آمریکا در منطقه دارد و به دلیل منافع متفاوتی که با آن‌ها داریم، تصویب طرح FATF به نفع ایران نخواهد بود.

عضو کمیسون انرژی مجلس در ادامه افزود: برای جمهوری اسلامی صیانت از ملت و جبهه مقاومت حائز اهمیت است. ولی دشمن می‌خواهد با ایجاد ترس‌های واهی، گروه‌های ضد استکبار که می‌خواهند جلوی پیشرو‌ی‌های ظالمانه آمریکا را بگیرند محدود کند.

وی ادامه داد: چه کسی در دنیای امروز می‌تواند بگوید که این تنش‌ها و ناامنی ها در منطقه ریشه‌ای جز دخالت آمریکا و اسرائیل ندارد؟ وقتی بر همه ثابت شد که ریشه گروه‌های تروریستی مانند داعش، آمریکا بوده، این کنوانسیون‌های بین‌المللی کجا بوده‌اند؟

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام در مجلس با تاکید بر اینکه نمی‌توان به تولید کنندگان تروریست اعتماد کرد، گفت: بنظر این نهادهایی که در پوشش های بشردوستانه به موضوعات ورود می کنند قصدی جز سوءاستفاده پشت پرده طرح های فرا ملی و منطقه ای ندارند و به همین دلایل به شدت با تصویب این طرح مخالف هستم.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار