رئیس سازمان آتش‌نشانی اهواز عنوان کرد:
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به کمبود تجهیزات این سازمان هنگام بروز حوادث بر لزوم بهسازی و نوسازی ناوگان موتوری آتش‌نشانی اهواز تاکید کرد.
کد خبر: ۶۱۷۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰ 10 June 2018

آتش‌پاد علی تراب‌پور با اشاره به کمبود تجهیزات سازمان آتش‌نشانی اهواز هنگام بروز حوادث و انجام عملیات‌های اطفای حریق و امداد و نجات اظهار کرد: متاسفانه عمده ماشین‌آلات و خودروهای این سازمان مستهلک هستند و به بهسازی و نوسازی ناوگان موتوری نیاز داریم.

وی با بیان اینکه موضوع نوسازی ناوگان موتوری با شهردار اهواز در میان گذاشته شده است، افزود: پیگیر افزوده شدن تعدادی خودرو به ناوگان موتوری شهرداری اهواز هستیم.

رئیس سازمان آتش‌نشانی خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: آتش‌نشانی اهواز تنها یک نردبان امداد و نجات 32 متری دارد که متاسفانه کارایی لازم را ندارد زیرا بالغ بر 26 سال قدمت دارد. از طریق شهردار اهواز و استاندار در حال پیگیری خرید نردبان هستیم تا بعد از تامین منابع مالی خریداری شود.

وی بیان کرد: در خصوص تجهیزات امداد و نجات و اطفای حریق کمبودهای دیگری نیز وجود دارد. سازمان آتش‌نشانی سازمان درآمدزایی نیست و با این وجود شهرداری کاملا از این سازمان را حمایت می‌کند. متاسفانه با کمبود شدید منابع مالی در خصوص تامین تجهیزات مواجه هستیم و این موضوع می‌طلبد که شهرداری جهت خرید تجهیزات و به روز کردن ابزارهای ایمنی اطفای حریق و امداد و نجات کمک کند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار