مدیرعامل نفت مسجدسلیمان:
مدیرعامل نفت مسجدسلیمان گفت: به‌زودی کار جذب بازیکن را آغاز می‌کنیم و منتظرم محمود فکری لیست خود را بدهد تا بر اساس آن کارمان را در بازار نقل و انتقالات آغاز کنیم.
کد خبر: ۶۱۷۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳ 11 June 2018

کیوان بابادی درباره طولانی شدن روند انتخاب محمود فکری به سمت سرمربی نفت مسجد سلیمان، اظهار کرد: به‌دلیل این‌که بحث شکل‌گیری هیئت مدیره جدید در جریان بود و شرکت ملی نفت به‌عنوان مالک باشگاه باید انتخابات را تشکیل می‌داد، این فرایند کمی طول کشید.

وی افزود: به‌نظرم این موضوع خیلی هم ربطی به انتخاب سرمربی نداشت و موضوع انتخاب محمود فکری بحث جداگانه‌ای بود زیرا بنده وظیفه خود می‌دانستم برای اینکه باشگاه توقف نکند بحث سرمربی را در هر حالتی پیگیری کنم.

مدیرعامل تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان افزود: چون محمود فکری گزینه اول و اصلی باشگاه و بنده بود، به‌دنبال این بودیم که بر مبنای واقعیت‌ها و داشته‌هایمان با وی مذاکره کنیم و بگوییم از لحاظ بنیه مالی در چه موقعیتی هستیم و این بود که زمان‌بر شد و نتیجه این شد که این انتخاب بر اساس صداقت و واقعیت‌ها قطعی شد.

وی درباره رابطه‌اش با محمود فکری، بیان کرد: حتما رابطه ما رابطه بسیار خوبی است زیرا من، فکری و باشگاه نفت یک هدف مشترک داریم که موفقیت در لیگ برتر است و نباید فکر کنیم طولانی شدن روند توافق با آقای فکری به‌دلیل اختلاف بنده با ایشان بوده و باید بگویم من به شخصیت فکری علاقه دارم و همواره از وی حمایت خواهم کرد.

وی ادامه داد: فعالیت ما در بازار نقل و انتقالات به‌زودی آغاز خواهد شد و در این خصوص منتظر لیست آقای فکری هستیم و قرار است همین یکی دو روز آینده این لیست را به ما بدهد تا بر اساس این لیست فعالیت کنیم.

بابادی گفت: برای بومی‌گرایی هم برنامه داریم و با سرمربی تیم در این باره صحبت کرده‌ایم. این تیم متعلق به مردم خوزستان و زاگرس نشینان است که با توجه به وجود استعداد‌های بسیار در این خطه، می‌توان از این ظرفیت به‌خوبی استفاده کرد البته این به این معنی نیست که ما وی را اجبار کرده باشیم که بومی گرایی کند و فقط پیشنهاد داده‌ایم این پتانسیل در دسترس را نادیده نگیرد.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار