دستیار ویژه استاندار خوزستان در امور عمرانی خبر داد:
دستیار ویژه استاندار خوزستان در امور عمرانی از پیشرفت 80 درصدی ضلع شرقی پروژه پل نهم اهواز خبر داد.
کد خبر: ۶۱۷۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹ 11 June 2018

پیمان کاظمی نژاد در حاشیه بازدید استاندار خوزستان از پروژه پل نهم اهواز که روز گذشته (20 خردادماه) انجام شد، اظهار کرد: پروژه ساخت این پل به دلایل مختلف چندین سال در مرحله اجرایی عرشه باقی مانده بود. در ضلع غربی پروژه مشکل تملک زمین وجود دارد و تنها در ضلع شرقی امکان کار میسر است که با اراده استاندار و تامین اعتبار طی دو ماه گذشته در ضلع شرقی بالغ بر 9 هزار مترمکعب قالب بندی و 8 هزار مترمکعب بتن ریزی انجام شد.

وی افزود: در حال حاضر میزان پیشرفت ضلع شرقی پروژه از 10 درصد به 80 درصد رسیده است و امیدواریم این قسمت پروژه تا یک ماه آینده به پایان برسد. با تامین اعتباری که انجام خواهد شد جاده دسترسی پروژه نیز که در حال حاضر 85 درصد پیشرفت دارد به پایان می رسد.

دستیار ویژه استاندار خوزستان در امور عمرانی تصریح کرد: امروز برای تعیین شرایط تملکی ضلع غربی جلسه ای تشکیل شد که امیدواریم با راهکارهایی که استاندار خوزستان ارائه دادند طی دو ماه آینده مشکل تملکی ضلع غربی نیز رفع و عملیات اجرایی آغاز شود.

کاظمی نژاد ادامه داد: همچنین استاندار دستور دادند که فاز دوم این پروژه از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان ابلاغ شود و به مناقصه برود تا پس از این مراحل اجرایی شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار