معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: طرح زیرگذر رسالت شهر ایلام با ۸۰ میلیارد ریال اعتبار اجرایی می شود.
کد خبر: ۶۱۷۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵ 11 June 2018

 به گزارش تابناک ایلام، احمد کرمی در جلسه پیگیری مشکلات و درخواست های مردمی تقاطع غیر همسطح رسالت افزود: زیرگذر رسالت شهر ایلام به طول ۴۳۰ متر و با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال از اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام واقع در خیابان آیت الله حیدری تا روبروی شرکت مخابرات و جهاد کشاورزی ایلام اجرا می شود.

وی اضافه کرد: اجرای این پروژه با توجه به وضعیت ترافیکی این محدوده ضروری غیر قابل اجتناب دارد و در صورت ادامه این وضعیت، شاهد قفل شدن محدوده مرکزی شهر به دلیل افزایش خودروها بودیم.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: ۵۰ درصد ترافیک ورودی به تقاطع رسالت مربوط به خیابان آیت الله حیدری است و همین عامل باعث شد مسئولان استان و بویژه اعضای شورای شهر و شهرداری نسبت به اجرای آن اهتمام داشته باشند.

کرمی با اشاره به برخی مطالبات از سوی ساکنان این محدوده گفت: امنیت منازل و ساکنان هم‌جوار زیرگذر و روگذر رسالت ایلام در حین اجرای پروژه تضمین شده است.

وی افزود: بدون شک همگان و بویژه اصناف شاغل در این محدوده و ساکنان این منطقه پس از اتمام این پروژه از مزایای آن بهره مند خواهند شد.

معاون عمرانی استاندار ایلام اظهار داشت: در حین اجرای این پروژه مشکلات ترافیکی نیز رخ خواهد داد که تمهیداتی برای این موضوع اندیشیده شده ولی امیدواریم با همراهی مردم آن را به حداقل ممکن برسانیم.

 

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار