معاون فرهنگی اوقاف خوزستان خبر داد:
معاون فرهنگی اوقاف خوزستان از اجرای طرح ضیافت الهی در بقاع متبرک این استان خبر داد.
کد خبر: ۶۱۷۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹ 12 June 2018

 

اجرای طرح ضیافت الهی در بقاع متبرک خوزستان

حجت الاسلام مرتضی فرهادی نژاد با اشاره به وجود بیش از ۴۰۰ بقعه متبرکه در خوزستان اظهار کرد: طرح ضیافت الهی در ماه رمضان همزمان با سراسر کشور در بقاع متبرکه خوزستان برگزار می شود؛ اجرایی شدن این طرح از ابتدای ماه رمضان در استان شروع شد.

وی با بیان اینکه برای اجرایی شدن طرح ضیافت الهی ۳۰ روحانی از قم اعزام شده و ۴۰ روحانی هم از استان مشارکت دارند، افزود: این طرح برنامه های متنوعی از جمله پرسش و پاسخ مسائل شرعی و اعتقادی، مشاوره دارد.

فرهادی بیان کرد: در ایام ماه رمضان برای لیالی قدر نیز همزمان با اماکن مذهبی مثل حسینیه ها، مصلا و مساجد برنامه های بسیاری از جمله احیاء، سخنرانی، مداحی، دعاخوانی مثل ابوحمزه ثمالی و عزاداری در بقاع متبرکه خوزستان برگزار شد.

وی عنوان کرد: البته در این میان برپایی نماز جماعت و پرسخ و پاسخ مسائل شرعی و اعتقادی کمافی سابق در بقاع متبرکه استان اجرا می شوند.

معاون فرهنگی اوقاف خوزستان در پایان با اشاره به کاهش جرائم در ایام ماه رمضان تأکید کرد: باید از ظرفیت های ماه رمضان بیشتر بهره مند شویم و نوجوانان و جوانان را برای حضور در مساجد، اماکن مذهبی و بقاع متبرکه به منظور شرکت در محافل نورانی قرآن تشویق کنیم.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار