استاد حوزه و دانشگاه :
یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: مدیر موفق کسی است که چالش‌ها را در نقطه شروع حل کند و نباید خود باعث بحران جدید شود و بحث برد برد یک چالش جدیدی است که دامنه نارضایتی‌ها را بیشتر می کند.
کد خبر: ۶۱۷۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 12 June 2018

حجت الاسلام عبدالرضا آقاجری در واکنش به اظهارات اخیر استاندار خوزستان مبنی بر ختم به بُرد بُرد شدن تقسیمات محدوده شهرستان ماهشهر، اظهار کرد: نباید اجازه بدهیم مشکلات به چالش‌هاى سیاسى، اجتماعى و امنیتى تبدیل شود. مدیر موفق کسى است که این چالش‌ها را در نقطه شروع حل کند نه اینکه خود باعث بحران جدید شود. بحث برد برد یک چالش جدیدى است که دامنه نارضایتى‌ها را بیشتر می‌کند.

وی عنوان کرد: محدوده سندى است با سرفصل مشخص ومعین که اسناد آن نیز موجود است. حساسیت‌های مردم بندرماهشهر این است که اگر از نظر جغرافیایی و اقتصادى از این شهر کم شود، این شهرستان از این وضعیتی که دارد ضعیف تر خواهد شد.

این استاد حوزه افزود: تصمیم‌گیران وسیاست‌گذران که بحث تعامل و برد برد را مطرح می‌کنند باید بدانند این عوامل باید با پیش‌نیاز عزت، حکمت و مصلحت دنبال شود.

رییس اسبق حوزه علمیه بندرماهشهر گفت: این بحث برد برد علاوه بر عدم تأمین منافع شهرستان، هزینه دشمنى و اختلاف براى دو شهر و بدخواهان نظام را در پى دارد و نباید اجازه داد دشمنان از این موضوع به نفع خود استفاده کنند و این منطقه مهم را دچار چالش نمایند.

آقاجری بیان کرد: در این مقطع زمانى حرکت در مسیری که پیشرفت و توانمندى دو شهر در آن حاصل شود این است که شهرستان به شهرستان ویژه تبدیل شود که بنا به اظهار نظر کارشناسان این شهرستان تمام زیر ساخت‌ها و ظرفیت‌هاى ممکن را دارد و حتى قریب به ٢٥سال قبل پرونده آن در وزارت کشور جهت ویژه شدن مورد بررسی قرار گرفته ولی تاکنون نتیجه‌ای از آن حاصل نشده است.

 

منبع: فارس

برچسب ها: شهرستان ماهشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار