معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان خبر داد
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: یکی از دو مأمور زخمی شده در حادثه حمله به خودرو حامل زندانیان در جاده رامشیر - رامهرمز به شهادت رسید.
کد خبر: ۶۱۷۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸ 12 June 2018

علی قاسم پور ظهار کرد: یکی از مأموران زخمی شده در حادثه حمله به خودرو حامل زندانیان در جاده رامشیر - رامهرمز به شهادت رسید.

وی گفت: 20خردادماه دو تن از نیروهای انتظامی شهرستان رامشیر در حین انتقال متهمان از رامشیر به زندان رامهرمز توسط برادر متهم شرور با هویت (م_ن) در بین راه مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان عنوان کرد: به علت شدت جراحات وارده گروهبان یکم «نوید حقیقت شناس» در بیمارستان امام اهواز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

قاسم پور با بیان اینکه متهمان موفق به فرار نشدند، گفت: سلاح کلت کمری سارق و موتور سیکلت شرور در زمان درگیری توسط شهید که راننده بوده با ضربه به فرد مهاجم کشف و ضبط شد.

وی افزود: شهید با آنکه چهار گلوله به بدنش اصابت کرده بود متهمان را با همان خودرو به زندان تحویل داد و اجازه فراری دادن متهمان را نداده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان بیان کرد: درحال شناسایی مخفیگاه متهم برای دستگیری او هستیم و نتیجه متعاقباً اعلام می‌شود.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار