معاونت برنامه ریزی و توسعه شهرداری اهواز:
معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری اهواز گفت: شورای شهر و شهرداری باید منسجم باشند؛ ما شورای ضعیف نمی خواهیم چون اگر شورا ضعیف باشد، شهرداری ضعیف خواهد شد.
کد خبر: ۶۱۷۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶ 12 June 2018

ابراهیم نوشادی عصر یکشنبه در چهل و دومین جلسه علنی شورای شهر اهواز اظهار کرد: وضعیت شهر اهواز بحرانی است و اگر شورا و شهرداری قوی در کنار هم قرار نگیرند، شرایط بدتر خواهد شد. چهار سال عمر شورا می گذرد و اعضا باید پاسخگو باشند.

وی افزود: شهر اهواز از نظر وسعت با اصفهان یکسان است؛ بودجه جاری شهرداری اصفهان در سال جاری ۹۴۵ میلیارد تومان است و این رقم در شهرداری اهواز با همان مساحت به ۶۰۰ میلیارد تومان می رسد.

نوشادی بیان کرد: اگر ضعفی وجود داشته باشد، به تمامی اعضا نسبت داده می شود همانگونه که در شورای قبلی اعضای خوبی داشتیم اما عنوان می شود که شورای چهارم ضعیف عمل کرد. چهار سال عمر شورای شهر نباید درگیر انتصابات باشد موضوعی که شورای قبلی دچار آن شده بود.

معاونت برنامه ریزی و توسعه شهرداری اهواز گفت: بنده مدیر بی حاشیه ای هستم و خود را منتسب به هیچ حزب، جناح و گروه سیاسی نکرده ام اما شرایط به گونه ای شده که تا کنون ۶ بار استعفا خود را تقدیم شهردار کرده ام.این فضا مناسب کار نیست.

وی با بیان اینکه شورای شهر و شهرداری باید منسجم باشند، اظهار کرد: ما شورای ضعیف نمی خواهیم چون اگر شورا ضعیف باشد، شهرداری ضعیف خواهد شد.

نوشادی بیان کرد: مدیران شهرداری تابع تصمیم گیری ها و سیاست های شورای شهر هستند پس اعضای شورای شهر اهواز باید در فرصت چهارساله خود مسائل اساسی و کلیدی شهرداری را مورد بررسی قرار دهند.

معاونت برنامه ریزی و توسعه شهرداری اهواز با بیان اینکه شهرداری اهواز ورشکسته است، گفت: باید با ۶۰۰ میلیارد تومان شهری پاسخگوی یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر باشد از این رو باید به مسائل کلیدی پرداخت.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار