مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز:
با برنامه ریزیهای انجام شده در تلاش هستيم تا شبکه برق اين کلانشهر را درمسير دو استراتژي هدايت نمائيم که در کوتاه مدت پايداري شبکه درتابستان جاري و در درازمدت تحقق ۹۹دقيقه خاموشي درسال به ازاي هر مشترک مي باشد.
کد خبر: ۶۱۸۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸ 13 June 2018

مهندس حسن کریمی با اشاره به اهمیت حفظ پایداری شبکه برق بیان داشت: با برنامه ریزیهای انجام شده در تلاش هستيم تا شبکه برق اين کلانشهر را درمسير دو استراتژي هدايت نمائيم که در کوتاه مدت پايداري شبکه درتابستان جاري و در درازمدت تحقق ۹۹دقيقه خاموشي درسال به ازاي هر مشترک مي باشد.

به گزارش"تابناک" وی درادامه افزود: صنعت برق عنصری حیاتی درزندگی مردم استان خوزستان و شهر اهواز است که علاوه بر وابستگی همه صنایع به آن، نقشی بی بدلیل در تامین دمای مطبوع منازل مردم نیز برعهده دارد، لذا حفظ پايداري و همچنين جلوگيري ازقطعي برق و کاهش مدت زمان خاموشي بسيارمهم و ضروري است که دراين راستا تاکنون تعداد۲۲۳ست کليد جداساز در نقاط مختلف شبکه توزيع برق اين کلانشهر نصب شده است.

حسن کریمی با اشاره به برنامه کاهش ساعات کاری ادارات بیان داشت: تجربه موفق سالهای گذشته در بحث مدیریت مصرف برق باعث شده این مسیر از ۱۹خرداد ماه سال جاری تا ۱۵ شهریور پیگیري و استانداري محترم خوزستان نيز اين اختيار را به ما داده است تا با سازمانها و اداراتي که الگوي مصرف را رعايت نمي کنند برخورد قانوني صورت پذيرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهوازاعتباراختصاص یافته به این پروژه را۴میلیاردو چهارصدو شصت میلیون ریال برآورد نمود.

 

 

برچسب ها: شرکت توزیع برق
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار