مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: حفظ پایداری و همچنين جلوگيری از قطعی برق و کاهش مدت زمان خاموشی بسيار مهم و ضروری است که در اين راستا تاکنون تعداد ۲۲۳ ست کليد جداساز در نقاط مختلف شبکه توزيع برق کلانشهر اهواز نصب شده است.
کد خبر: ۶۱۸۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶ 12 June 2018

حسن کریمی با اشاره به اهمیت حفظ پایداری شبکه برق بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در تلاش هستیم تا شبکه برق این کلانشهر را در مسير دو استراتژی هدايت کنيم که در کوتاه مدت پايداری شبکه درتابستان جاری و در درازمدت تحقق ۹۹ دقيقه خاموشی در سال به ازای هر مشترک است.

وی در ادامه افزود: صنعت برق عنصری حیاتی در زندگی مردم استان خوزستان و شهر اهواز است که علاوه بر وابستگی همه صنایع به آن، نقشی بی بدلیل در تامین دمای مطبوع منازل مردم نیز بر عهده دارد، لذا حفظ پایداری و همچنين جلوگيری ازقطعی برق و کاهش مدت زمان خاموشی بسيار مهم و ضروری است که در اين راستا تاکنون تعداد ۲۲۳ ست کليد جداساز در نقاط مختلف شبکه توزيع برق اين کلانشهر نصب شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز اعتبار اختصاص یافته به این پروژه را ۴ میلیارد و 460 میلیون ریال برآورد کرد.

کریمی با اشاره به برنامه کاهش ساعات کاری ادارات اظهارکرد: تجربه موفق سال‌های گذشته در بحث مدیریت مصرف برق باعث شده این مسیر از ۱۹خردادماه سال جاری تا ۱۵ شهریور پیگیری و استانداری خوزستان نيز اين اختيار را به ما داده است تا با سازمان‌ها و اداراتی که الگوی مصرف را رعايت نمی‌کنند برخورد قانونی صورت پذيرد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار