مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب:
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب گفت: خروج آمریکا از برجام و تحریم های بیگانگان هیچ تاثیری بر تولید نفت ایران ندارد.
کد خبر: ۶۱۸۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳ 13 June 2018

بیژن عالی پور در نشست مدیران فنن و تولید این شرکت افزود:در دوران تحریم، کارکنان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به عنوان بزرگ ترین تولید کننده نفت خام کشور با عزم و اراده وصف ناشدنی ، توانستند ضمن رکورد زنی، تولید نفت کشور را به دوران پیش از تحریم ها برگردانند که این امر مهم کارشناسان نفتی دنیا را شگفت زده کرد.

به گزارش"تابناک" وی گفت: کارکنان این شرکت در هشت سال جنگ تحمیلی نیز با ایثار و مقاومت خود اجازه ندادند تولید و صادرات نفت حتی یک روز قطع شود تا جریان حیاتی اقتصاد به عنوان رگ حیاتی مقاومت در مقابل دشمن برقرار بماند.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب افزود: این پولادمردان که دیروز در عرصه حماسه و مقاومت و ایثار در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند امروز و در عرصه جنگ اقتصادی که دشمنان این مرز و بوم به راه انداخته اند نیز با صلابت تر از گذشته در راستای شکوفایی اقتصادی ایران اسلامی گام برمی دارند.

وی یادآورشد: امروز آمریکا با خروج از برجام و فشارهای اقتصادی به جمهوری اسلامی ایران در صدد تضعیف اقتصاد کشور است اما اراده پولادین کارکنان صنعت نفت ، آمال و آرزوهای شوم آنان را نقش برآب خواهد کرد.ترامپ رییس جمهوری آمریکا 20 اردیبهشت با خروج غیرقانونی از برجام اعلام کرد تحریم ها علیه ایران با شدت بیشتر باز خواهد گشت.

شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با پنج شرکت تابعه بهره برداری نفت و گاز گچساران ، مارون ، کارون ، مسجدسلیمان و آغاجاری روزانه حدود سه میلیون بشکه نفت خام تولید می کند.

بخشی از نفت تولیدی این شرکت برای تامین خوراک پالایشگاه های تهران ، اصفهان ، تبریز و شیراز از طریق لوله ارسال و بخشی نیز از طریق پایانه نفتی خارگ به خارج صادر می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار