فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری فردی که با شگردهاي متقلبانه مبلغ یک میلیارد و 700 میلیون ريال از مردم کلاهبرداري کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۶۱۸۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹ 14 June 2018

سردار "حیدر عباس زاده" گفت: در پی اطلاع کارآگاهان پلیس آگاهی استان مبنی بر اینکه فردی در شهرستان اهواز با شگرد های متقلبانه اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کند، رسیدگی به پرونده به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با بررسی دقیق و موشکافانه کارآگاهان پلیس مشخص شد، خانمی به هویت "ف – م" خود را در بین همسایگان فردی دلسوز و همدرد معرفی می نمود و با استفاده از ترفندهای متقلبانه برای کمک به حال معیشت آنان صندوق خانگی تشکیل و براساس قرعه به صورت ماهیانه به تعدادی از اعضای صندوق وام پرداخت می کند که از این طریق اعتماد همسایگان را جلب نموده و اقدام به کلاهبرداری می کرد.

سردار عباس زاده اظهار داشت: برابر تحقیقات صورت گرفته تعداد هشت نفر از مالباختگان شناسایی و در اظهارات خود اعلام نمودند که خانم "ف- م" با استفاده از شیوه و شگرد متقلبانه مبلغ یک میلیارد و 700 میلیون ریال از آنان کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان اذعان کرد: متهمه پس از هماهنگی با مرجع قضائی دستگیر و در بازجویی های بعمل آمده به بزه انتسابی اعتراف کرد .

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار