نخستین کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های استان با طرح و بررسی مشکلات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان امیدیه آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۶۱۸۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶ 13 June 2018

در جلسه این کارگروه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: کارگروهی به منظور بررسی و رفع مشکلات پیش‌روی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های استان و همچنین هم‌اندیشی و تعامل بیشتر با انجمن‌های مختلف فرهنگی و هنری در راستای برگزاری هر چه بهتر رویدادهای فرهنگی و هنری شهرستان‌ها در سال ٩٧ در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل می‌شود.

محمد جوروند افزود: در این طرح روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها به صورت نوبتی در جلسه‌ای که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با حضور معاونان و روسای ستادی این اداره کل برگزار می‌شود حضور خواهند یافت.

وی خاطرنشان کرد: در این کارگروه روسای ادارات فرهنگ و ارشاد شهرستان‌ها ضمن ارایه گزارش عملکرد از فعالیت‌های فرهنگی و هنری شهرستان خود پیرامون مشکلات آن اداره نیز بحث و تبادل نظر خواهند کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ادامه داد: این طرح برای تمام ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های استان خوزستان به اجرا در خواهد آمد.

در این نشست مهدی درویش، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی امیدیه، نیز ضمن ارایه گزارش عملکرد از فعالیت‌های فرهنگی و هنری شهرستان امیدیه به بیان مشکلات فرهنگی و هنری موجود در این شهرستان پرداخت.

همچنین پس از بررسی مشکلات فرهنگی و هنری موجود در شهرستان امیدیه در حوزه‌های مختلف برای رفع مشکلات موجود در این شهرستان مصوباتی مطرح شد و پس از بررسی به تصویب حاضران در جلسه رسید.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار