فرمانده انتظامی میبد از دستگیری اعضای یک باند حرفه‏‏‎ای سرقت منزل و خودرو در این شهرستان و کشف سه میلیارد ریال اموال مسروقه از آنان خبر داد.
کد خبر: ۶۱۹۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲ 14 June 2018

سرهنگ «سید محمد طاهر موسوی» در این  رابطه اظهار کرد: با توجه به وقوع چندین فقره سرقت در شهرستان میبد و شهرستان ‎‎ های مجاور در ماه مبارک رمضان، پلیس با جدیت وارد کار شد و ظرف مدت کوتاهی با انجام کارهای عملیاتی، نسبت به شناسایی این سارقان اقدام کردند.

وی با بیان این که پلیس میبد 5 نفر از اعضای این باند سرقت که همگی غیر بومی بودند را دستگیر کرده است، افزود: در این عملیات مقادیری طلا و سکه، پول، گوشی تلفن همراه، چک، کارت بانکی، فلش و کالاهای دیگر به ارزش سه میلیارد ریال کشف شد که از این مقدار یک میلیارد و 500 میلیون ریال به صاحبان اموال بازگشت داده شد و مابقی  که به مالخرها فروخته شده نیز شناسایی و پس از مراحل قانونی به مال باختگان برخواهد گشت.

سرهنگ موسوی همچنین از دستگیری یکی از اعضای این باند که اقدام به سرقت خودرو کرده بود نیز خبر داد و بیان کرد: یکی از اعضای این باند که سارق خودرو نیز بود و اقدام به سرقت اموال داخل خودرو به ارزش یک میلیارد ریال کرده بود، با هوشیاری پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان میبد ضمن اعلام رضایت و خرسندی همشهریان از عملکرد نیروی انتظامی و پلیس آگاهی شهرستان، گفت: وظیفه نیروی انتظامی ایجاد آرامش و امنیت به مردم است اما از همشهریان تقاضا داریم هنگام خروج از منزل رعایت موارد پیشگیری را انجام دهند وحتی الامکان از نگهداری اشیا باارزش نظیر طلا و جواهرات، پول و چک درداخل منزل خودداری کنند .

«حسین فلاح» فرماندار میبد نیز ضمن بازدید از کشفیات پلیس آگاهی، گفت: از همکاری و تلاش شبانه روزی حوزه آگاهی و نیروی انتظامی که پیگیر مسائل امنیتی شهرستان هستند، تشکر ویژه ‎‎ ای داریم چرا که با تلاش مضاعف و سرعت عمل بالای خود اقدام به دستگیری سارقان منازل در ماه مبارک رمضان کردند و آرامش را به مردم بازگرداندند.

وی افزود: احساس ناامنی در شهرستان یعنی نمره منفی برای مسئولان و جای بسیار تاسف دارد جوانانی که اکنون باید در حوزه کار و تولید فعالیت کنند در این چنین مکان ‎‎ هایی در بند دیده می‏‏شود.

فلاح با بیان این که شاید این اتفاق حاصل کم کاری و بی توجهی ما مسئولین باشد، گفت: باید در این زمینه بیشتر تلاش کنیم و با همکاری و همفکری یکدیگر راه حل مناسب را بیابیم و با ایجاد شغل و فراهم کردن امکانات مناسب از به وجود آمدن چنین آسیب ‎‎ هایی جلوگیری کنیم.

 

اخبار تهران

دانلود تقویم سال 98

دانلود نقشه متر. تهران

زیارت عاشورا همراه با صوت زیبا

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار