امام جمعه آبادان:
امام جمعه آبادان گفت: اگر زمینه خیرسازی در جامعه فراهم شود ،بسیاری از مشکلات جامعه حل خواهد شد .
کد خبر: ۶۱۹۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲ 14 June 2018

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور ظهر امروز در جشن گلریزان زندانیان غیر عمد در آبادان، اظهار کرد:یکی از اتفاقات خیلی خوب که در کشور راه افتاده و احساس مسئولیت افراد جامعه درقبال همدیگر را بیشتر کرده ،همین مسئله جشن گلریزان است.

وی افزود: البته جشن گلریزان برای افرادی است که بر اساس اتفاقات و حوادث به وجود آمده مرتکب جرائم غیرعمدی شده‌اند و به خاطر فقر و مشکلات مالی توان پرداخت را نداشته و در زندان افتاده‌اند.

امام جمعه آبادان پیرامون تأثیر آسیب‌های مختلف اجتماعی حاصل از جرائم غیر عمدی، بیان کرد: آسیب‌های مختلف نه فقط متوجه فرد و خانواده بلکه گاهی اوقات برجامعه نیز تاثیرگذار خواهد بود.گاهی اگر فردی نتواند فرزندش را خوب تربیت کند این فرزند وارد جامعه می شود و آسیبی به جامعه می‌رساند.

وی افزود: برنامه‌ریزی این رویداد برای این اساس است که افراد جامعه با حس مسئولیت پذیری، زمینه آزادسازی زندانیانی که به‌خاطر مسائل مالی گرفتارند را فراهم کنند.

ابراهیمی پور عنوان کرد: وقتی فردی به آغوش خانواده‌اش بازگردد. در واقع امنیت فردی، روانی، اجتماعی، اقتصادی را به‌دنبال خواهد داشت و واقعیت این است، که اگر بتوانیم به دیگران خدمت کنیم در زمانی که این حادثه برای ما پیش آید دیگران تلاش می کنند ما را از این گرفتاری نجات دهند.

وی با بیان این که اگر زمینه کارهای خیرخواهانه در جامعه فراهم شود، بسیاری از مشکلات جامعه حل خواهد شد، افزود: این کار نیاز به فرهنگ‌سازی از سوی رسانه‌ها دارد تا ابعاد مختلف این کار تبیین و این رویدادها با اثرات مثبت و موفق‌تر برگزار و حس احساس مسئولیت افراد جامعه در قبال هم بیشتر شود.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار